Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

12 українських компаній презентували продукцію органічного та молочного виробництва на ANUGA 2023

18 Жовтня 2023 16:08

12 українських компаній презентували продукцію органічного та молочного виробництва на ANUGA 2023

7–11 жовтня 2023 року у німецькому місті Кельн пройшла одна з найбільших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв «Anuga 2023», яка зібрала 140 000 відвідувачів із 200 країн світу та понад 7900 експонентів зі 118 країн світу.

Україна була представлена на заході 6 стендами, два з яких — національні експозиції, організовані державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» в межах національного проєкту Дія.Бізнес під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України. Новина Міністерства про подію за посиланням.

Учасниками національних експозицій стали 12 компаній, які вперше отримали можливість безоплатно презентувати органічну та молочну продукцію з вищою доданою вартістю. Українські національні експозиції за організації держави та за підтримки міжнародних партнерів були вперше представлені на події такого масштабу.

Компанії-учасниці Національного павільйону України на ANUGA 2023 (органічний сектор)

Органічний експортний потенціал України на ANUGA 2023 було представлено на Національному павільйоні 6 експонентами:

Для 5 компаній-експонентів Національного павільйону України участь в ANUGA відбулась вперше (окрім «УКРОЛІЯ»), для компанії «НАТСІ» ж захід взагалі був першим досвідом щодо презентування продукції на міжнародній виставці.

Крім цього, органічна продукція українських експонентів була представлена на Organic Supermarket Anuga 2023 — спеціально розробленій зоні, яка імітує супермаркет, заповнений органічною продукцією експонентів стендів різних країн. Головна ідея такої експозиції — демонстрація різноманітності органічного асортименту та трендів органічного сектору через сучасну інноваційну концепцію органічного супермаркету.

Загалом Organic Supermarket Anuga 2023 слугував виставковою зоною для понад 1500 органічних продуктів роздрібної торгівлі.

Серед українських товарів тут можна було знайти соняшникову олію, яблучний сік, фруктове пюре, заморожені та сублімовані ягоди, ягідні пасти, волоські горіхи,  молоко, кисломолочні продукти, твердий сир, різноманітні крупи, пластівці, борошно та мед.

Компанії-учасниці Національного стенда України на ANUGA 2023 (молочний сектор)

Молочний сектор України на ANUGA 2023 був представлений Національним стендом, учасниками якого стали 6 компаній:

Українські виробники презентували широкий асортимент молочної продукції, ознайомитися з якою можна за посиланням.

Для 5 компаній це був перший досвід участі на ANUGA (окрім ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування»), а для «Галичини» та «Тернопільського молокозаводу» захід став першим досвідом представлення продукції на міжнародній виставці загалом.

Окрім того, у партнерстві з Інфагро було організовано ряд В2В-зустрічей та супутніх тематичних заходів для представників компаній на стенді. Детальніше про проміжні результати участі виробників-експортерів молочної продукції можна дізнатися у черговій публікації від Інфагро за посиланням.

За 5 днів роботи на виставці українські виробники органічної та молочної продукції провели десятки B2В-зустрічей із потенційними покупцями, вивчали тенденції світових ринків, відвідували профільні заходи із ключовими стейкхолдерами харчової промисловості тощо.

Національні стенди органічного та молочного секторів України на Anuga 2023 організовані ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» в межах національного проєкту Дія.Бізнес під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України та у партнерстві з громадською спілкою «Органічна ініціатива» (органічний сектор) та громадською організацією Unite Ukraine (молочний сектор), за підтримки: Швейцарії через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) у межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), та США в межах проєкту USAID «Економічний розвиток, управління та зростання підприємництва (EDGE, органічний сектор).

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності