Експерти Офісу з розвитку підприємництва та експорту розробили систему комплексного підходу до вирішення питань, пов’язаних із експортною діяльністю – починаючи із отримання розуміння готовності підприємства до зовнішньоекономічної діяльності, закінчуючи втіленням своїх ідей за допомоги обраних зовнішніх експертів.
Офіс з розвитку підприємництва та експорту надає допомогу компаніям незалежно від їх розміру і досвіду ведення зовнішньоекономічної діяльності. На якому етапі готовності до експортної експансії не був би ваш бізнес, ви завжди можете скористатися відповідним пакетом комплексної підтримки або повністю розпочати весь запропонований шлях із консультантами Установи.
Якщо ви шукаєте надійних фахівців, які зможуть надати професійну допомогу із пошуку партнерів або аналізу ринку, Офіс має мережу надійних міжнародних партнерів–консультантів із відповідною експертизою у різних країнах світу.
Дана опція, у першу чергу, буде актуальна для компаній, які провели попередній аналіз ринків тих чи інших країн та чітко розуміють, якої компетенції не вистачає компанії для ефективної експансії. Допомога в інтернаціоналізації передбачає надання наступної підтримки:
Враховуючи ризик необґрунтованої витрати ресурсів вашого бізнесу, послуга надається компаніям, які відповідають наступним критеріям:
Напишіть повідомлення на export@epo.org.ua
Експерти Офісу з розвитку підприємництва та експорту розробили систему комплексного підходу до вирішення питань, пов’язаних із експортною діяльністю – починаючи із отримання розуміння готовності підприємства до зовнішньоекономічної діяльності, закінчуючи втіленням своїх ідей за допомоги обраних зовнішніх експертів.
Після проходження тесту ми запрошуємо компанії для продовження комунікації і отримання консультацій під час індивідуальної зустрічі із нашими фахівцями. Послуга полягає у проведенні GAP-аналізу за результатами тесту, що дозволить консультанту Офісу індивідуально розглянути потенціал компанії з урахуванням «білих плям» в її готовності до експорту та подальшим наданням якісних рекомендацій щодо дій, які допоможуть їх уникнути.
Напишіть повідомлення на export@epo.org.ua
З приєднанням України у травні 2016 року до Угоди СОТ про державні закупівлі (Government Procurement Agreement – GPA) для українських експортерів з’явився новий канал продажу – міжнародні публічні закупівлі. Наразі українські компанії можуть брати участь у публічних закупівлях 47 країн-учасниць GPA на умовах недискримінації та рівного ставлення до місцевих й іноземних компаній.
Офіс надає консультаційні послуги в рамках використання механізму міжнародних публічних закупівель GPA.
Основна мета цих послуг – надати бізнесу інформацію про механізм міжнародних публічних закупівель, у тому числі Угоду СОТ про державні закупівлі (далі – Угода), проконсультувати щодо можливостей, які відкриває Угода для українського бізнесу та шляхи використання цього інструменту для самостійного опанування компанією нових експортних ринків.
Під час роботи консультант Офісу надасть рекомендації, що допоможуть Вам:
У результаті відповідної роботи консультанта Офісу Ви отримаєте усю необхідну інформацію та покрокові інструкції, що дозволять самостійно працювати із механізмом міжнародних публічних тендерів GPA.
Напишіть повідомлення на export@epo.org.ua
Організації з підтримки та розвитку торгівлі інших країн розміщені у підрозділі «Аналітика за країнами та ринками» у профілі кожної країни з назвою - «Корисні контакти».
АЗЕРБАЙДЖАН
АЛЖИР
АРГЕНТИНА
БОСНІЯ І ГЕРЦЕГОВИНА
БРАЗИЛІЯ
В`ЄТНАМ
ГВІНЕЯ
ЙОРДАНІЯ
ІРАК
ІРАН
ІСПАНІЯ
КАЗАХСТАН
КУВЕЙТ
ЛІВІЯ
МАКЕДОНІЯ
МАЛАЙЗІЯ
МАРОККО
МЕКСИКА
ПАКИСТАН
ПАР
ПІВДЕННА КОРЕЯ
СЕНЕГАЛ
СЕРБІЯ
СИРІЯ
СИНГАПУР
ТАДЖИКИСТАН
ТУНІС
УЗБЕКИСТАН
Перелік умов доступу на ринки країн світу містить ресурс Market Access Map.
Детальний гайд щодо користування ресурсом і пошуку інформації - за посиланням.
Вимоги до продукції в ЄС викладені у відповідному законодавстві ЄС - директивах і регламентах, що регулюють виробництво і розміщення на ринку певних категорій продукцї. Для пошуку вимог до конкрентної категорії продукції рекомендуємо використовувати наступні ресурси:
Trade Helpdesk (англ. мовою).
Хелпдеск для експортерів (укр. мовою).
Перелік вимог до продукції на ринках країн світу містить ресурс Market Access Map.
Детальний гайд щодо користування ресурсом і пошуку інформації - за посиланням.
Ефективним методом оцінки попиту на свій товар на зовнішніх ринках є аналіз статистики міжнародної торгівлі, а саме: обсягів експорту та імпорту, їх динаміки, стану торговельного балансу, рівня монополізації поставок тощо.
Надійним джерелом такої статистики є онлайн-ресурс Trade Map, який містить актуальні дані щодо світової торгівлі за 220 країнами та 5300 продуктовими групами і регулярно оновлюється.
Гайд щодо користування ресурсом Trade Map - за посиланням.
На початковому етапі потрібно визначити, які товари ви плануєте експортувати і хто є ваші клієнти (фізичні особи, компанії, посередники, державні інституції і т.п.). Далі варто скласти попередній перелік країн, які є цікавими для експорту.
На наступному етапі необхідно оцінити потенціал і привабливість кожної з попередньо обраних країн, опираючись на результати досліджень і аналітики. Доцільно проводити оцінку за такими критеріями, як: розмір і потенціал ринку, потреби споживачів і споживацькі тренди, ціни і конкуренти, бар'єри і умови виходу на ринок, логістика і потреба у додаткових витратах тощо.
Детальний гайд щодо вибору ринку для експорту за посиланням.
Детальний перелік корисних онлайн-ресурсів за посиланням.
Також ви можете використовувати аналітичні огляди країн і секторів за посиланням та секторів.
Для самостійного дослідження зовнішніх ринків доцільно використовувати актуальну і достовірну інформацію, розміщену на доступних онлайн-ресурсах, у галузевих виданнях, сайтах профільних асоціацій тощо.
Детальний перелік корисних онлайн-ресурсів за посиланням.
Також ви можете використовувати аналітичні огляди країн і секторів за посиланням та індустрій.
Для початку співпраці необхідно зареєструватися в особистому кабінеті. Через цю реєстрацію вашу компанію буде включено до нашої бази даних, що гарантуватиме отримання цікавої інформації від Офісу з розвитку підприємництва та експорту про семінари, торгові місії за кордон, запити від іноземних імпортерів на постачання продукції/послуг тощо.
Експерти Офісу розробили зручний онлайн-інструмент за допомогою якого ви можете оцінити готовність вашої компанії до виходу на міжнародні ринки.
Усе що вам потрібно зробити для цього - пройти тест на готовність до експорту у вашому особистому кабінеті. Результати тесту допоможуть визначити, яких компетенції вам бракує, та отримати поради, як компенсувати відсутність необхідних знань та навичок, отримавши автоматичні рекомендації.
Зовнішньоекономічний договір (контракт) укладається суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності або його представником у простій письмовій формі, якщо інше не передбачено міжнародним договором України чи законом.
До умов, які повинні бути передбачені у договорі або контракті, відносяться:
За домовленістю сторін у договорі (контракті) можуть визначатися додаткові умови, такі як: страхування, гарантії якості, умови залучення субвиконавців договору (контракту), агентів, перевізників тощо.
Якісно підготовлена комерційна пропозиція експортера збільшує шанси підприємства зацікавити закордонного партнера щодо початку налагодження співпраці, створює перше враження про компанію. Інформацію стосовно підготовки комерційної пропозиції можна дізнатися з чек-листа, підготовленого експертами Офісу за посиланням.
Для того, щоб дотримуватись домовленостей стосовно експорту вашої продукції та безперешкодного її постачання на зовнішні ринки, важливе значення має підготовка документів для експортної діяльності.
Більше інформації стосовно документів, які потрібні для проведення процедури митного оформлення, міститься за посиланням.
Якщо у вас виникли запитання або необхідна додаткова інформація, будь ласка, пишіть нам на адресу електронної пошти: export@epo.org.ua.