У зв'язку зі зменшенням державного фінансування, Офіс з розвитку підприємництва та експорту тимчасово не надає послугу індивідуальним компаніям. Послуга залишається доступною для об'єднань компаній та асоціацій.
Українські експортери можуть дослідити обраний ринок за допомогою Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Дослідження зовнішнього ринку – один з найперших кроків на шляху до експорту. Офісу з розвитку підприємництва та експорту надає підтримку компаніям, які прагнуть приймати рішення на основі ринкових даних. Ми надаємо детальні статистичні дані та аналітичну інформацію щодо конкретної країни та сектору і пропонуємо українським компаніям скористатися цією інформацією для вивчення експортних ринків.
У наших дослідженнях ми використовуємо як відкриті онлайн бази даних (такі як CIA, World Bank, TradeMap та інші), так і доступні за платною підпискою:
Passport Euromonitor International – це база глобальних даних та аналітичних досліджень щодо економіки країн, споживачів та певних галузей, які допомагають дослідити конкретний ринок та визначати майбутні тенденції. База містить інформацію щодо споживчих товарів в 25 країнах. З її допомогою можна отримати наступні дані: розмір ринку, динаміка його зростання протягом останніх 5 років та прогнозовані значення до 2022 року, основні гравці та їх ринкові долі, канали дистрибуції та інше.
Mintel GNPD – база глобальних даних та аналітичних досліджень щодо новинок серед готових харчових продуктів. База містить інформацію щодо смакових трендів, упаковки, інгредієнтів, а також ціни в роздрібних мережах 86 країн світу. За допомогою цієї бази можна дослідити світові та регіональні тренди в уподобаннях споживачів, а також просуванні готових харчових виробів.
Умови надання послуги
Враховуючи ризик необґрунтованої витрати ресурсів вашого бізнесу, послуга надається компаніям, які відповідають наступним критеріям:
Послуга надається тільки українським компаніям-виробникам. Одна компанія може замовити дослідження не більше як для 3х продуктів чи 3х країн.
Важливо!
Візьміть до уваги, що обсяг та деталізація інформації варіюється залежно від продукції та країни. Інформація щодо певних товарів може бути відсутня у базі. Після заповнення заявки протягом 5 днів з Вами зв’яжеться наш експерт щодо наявності запитуваної інформації.
Потрібна допомога?
Напишіть повідомлення на ogvozdyova@epo.org.ua
Офіс з розвитку підприємництва та експорту запроваджує нову послугу – огляд вимог до продукту на ринку ЄС. Такий огляд буде корисний компаніям, які тільки планують виходити на ринок ЄС та потребують інформацію щодо вимог до свого продукту.
Огляд включає наступну інформацію:
Умови надання послуги
Враховуючи ризик необґрунтованої витрати ресурсів вашого бізнесу, послуга надається компаніям, які відповідають наступним критеріям:
Послуга надається тільки українським компаніям-виробникам.
Важливо
Після заповнення заявки протягом 5 днів з Вами зв’яжеться наш експерт щодо наявності запитуваної інформації.
Потрібна допомога?
Напишіть повідомлення на ogvozdyova@epo.org.ua
Прийняття рішення щодо виходу на конкретний ринок має ґрунтуватися на основі досліджень. Попередньо проведені дослідження зекономлять час та фінансові ресурси в процесі виходу на зарубіжні ринки.
Офіс з розвитку підприємництва та експорту надає компаніям і об'єднанням компаній послугу з визначення найбільш перпективних країн для експорту. Послуга базується на застосуванні скорингової моделі та передбачає вибір найбільш важливих показників, які визначають привабливість ринку, і порівняння країн за цими показниками.
Умови надання послуги
Враховуючи ризик необґрунтованої витрати ресурсів вашого бізнесу, послуга надається компаніям, які відповідають наступним критеріям:
Послуга надається тільки українським компаніям-виробникам.
Потрібна допомога?
Напишіть повідомлення на ogvozdyova@epo.org.ua
Організації з підтримки та розвитку торгівлі інших країн розміщені у підрозділі «Аналітика за країнами та ринками» у профілі кожної країни з назвою - «Корисні контакти».
АЗЕРБАЙДЖАН
АЛЖИР
АРГЕНТИНА
БОСНІЯ І ГЕРЦЕГОВИНА
БРАЗИЛІЯ
В`ЄТНАМ
ГВІНЕЯ
ЙОРДАНІЯ
ІРАК
ІРАН
ІСПАНІЯ
КАЗАХСТАН
КУВЕЙТ
ЛІВІЯ
МАКЕДОНІЯ
МАЛАЙЗІЯ
МАРОККО
МЕКСИКА
ПАКИСТАН
ПАР
ПІВДЕННА КОРЕЯ
СЕНЕГАЛ
СЕРБІЯ
СИРІЯ
СИНГАПУР
ТАДЖИКИСТАН
ТУНІС
УЗБЕКИСТАН
Для проведення експортних процедур необхідно коректно визначити код УКТЗЕД та HS свого товару (містять 10 знаків). Кодифікація HS (англ. Harmonized System) - міжнародна гармонізована номенклатура товарів, розроблена СОТ. УКТЗЕД - це українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності, побудована на основі кодифікація HS 2017 року і Комбінованої номенклатури Європейського Союзу. Коди УКТЗЕД повністю співпадають з кодами HS до 6 знаків.
Пошуковий інструмент коду УКТЗЕД - за посиланням.
Пошуковий інструмент коду HS - за посиланням.
Для того, щоб дізнатися про тарифні та нетарифні обмеження, необхідно скористатися ресурсом Market Access Map.
Детальний гайд щодо користування ресурсом і пошуку інформації - за посиланням.
Перелік умов доступу на ринки країн світу містить ресурс Market Access Map.
Детальний гайд щодо користування ресурсом і пошуку інформації - за посиланням.
Вимоги до продукції в ЄС викладені у відповідному законодавстві ЄС - директивах і регламентах, що регулюють виробництво і розміщення на ринку певних категорій продукцї. Для пошуку вимог до конкрентної категорії продукції рекомендуємо використовувати наступні ресурси:
Trade Helpdesk (англ. мовою).
Хелпдеск для експортерів (укр. мовою).
Перелік вимог до продукції на ринках країн світу містить ресурс Market Access Map.
Детальний гайд щодо користування ресурсом і пошуку інформації - за посиланням.
Ефективним методом оцінки попиту на свій товар на зовнішніх ринках є аналіз статистики міжнародної торгівлі, а саме: обсягів експорту та імпорту, їх динаміки, стану торговельного балансу, рівня монополізації поставок тощо.
Надійним джерелом такої статистики є онлайн-ресурс Trade Map, який містить актуальні дані щодо світової торгівлі за 220 країнами та 5300 продуктовими групами і регулярно оновлюється.
Гайд щодо користування ресурсом Trade Map - за посиланням.
На початковому етапі потрібно визначити, які товари ви плануєте експортувати і хто є ваші клієнти (фізичні особи, компанії, посередники, державні інституції і т.п.). Далі варто скласти попередній перелік країн, які є цікавими для експорту.
На наступному етапі необхідно оцінити потенціал і привабливість кожної з попередньо обраних країн, опираючись на результати досліджень і аналітики. Доцільно проводити оцінку за такими критеріями, як: розмір і потенціал ринку, потреби споживачів і споживацькі тренди, ціни і конкуренти, бар'єри і умови виходу на ринок, логістика і потреба у додаткових витратах тощо.
Детальний гайд щодо вибору ринку для експорту за посиланням.
Детальний перелік корисних онлайн-ресурсів за посиланням.
Також ви можете використовувати аналітичні огляди країн і секторів за посиланням та секторів.
Для самостійного дослідження зовнішніх ринків доцільно використовувати актуальну і достовірну інформацію, розміщену на доступних онлайн-ресурсах, у галузевих виданнях, сайтах профільних асоціацій тощо.
Детальний перелік корисних онлайн-ресурсів за посиланням.
Також ви можете використовувати аналітичні огляди країн і секторів за посиланням та індустрій.