Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків

Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків

Офіс з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами запускає новий проєкт «Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків», який фокусується на огляді новинок продукції, що з'являються на полицях супермаркетів країн світу.

Дослідження підійде компаніям, що вже вибрали закордонний ринок, на який хочуть експортувати, та потребують додаткової інформації для адаптації свого продукту й упакування.

У межах програми буде відібрано 30 компаній, які протягом березня — червня 2024 року отримають інформацію щодо аналогічних вибраних продуктів: конкуренти на вибраному ринку, ціни, тренди в інгредієнтах, упакуванні, твердження, приклади конкретних продуктів з повною інформацією, а також перелік магазинів, у яких продають цю продукцію.

Учасники зможуть вибрати один цільовий ринок та до 3-х продуктів для дослідження, а результати отримають у pdf-файлі.

Для кого програма?

Експортерів-початківців та досвідчених експортерів, які вже вибрали пріоритетний ринок для експорту та адаптують свій продукт/упакування до нього.

Участь можуть взяти компанії-виробники з таких секторів:

  • Харчова продукція: молочна продукція, борошно, крупи, кондитерка, снеки, мед, інші продукти перероблення.
  • Напої: соки, пиво, вино.
  • Косметика, засоби гігієни, засоби для догляду.

Критерії відбору:

  • Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України;
  • Мінімум 51% акцій компанії належить громадянам України;
  • Компанії виробляють фокусні для цього проєкту продукти;
  • Висока мотивація на використання інформації з досліджень для виходу на нові ринки й готовність до експорту;
  • Відсутня податкова заборгованість перед державним бюджетом;
  • Відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків з російською федерацією та білоруссю.

Увага! Компанії може бути відмовлено в участі через відсутність вибраних продуктів у базі даних.

Дедлайн подання заявок — 25 березня 2024 року (включно).

Для участі у Програмі необхідно зареєструватися в «Особистому кабінеті», пройти Тест на готовність до експорту та заповнити форму нижче.


Реєстрація

Якщо форма відображається некоректно або не відображається взагалі, будь ласка, перейдіть за посиланням.

У межах дослідження буде використана інформація з платної бази даних — Mintel GNDP. Mintel є провідним у світі агентством з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища. Доступ до цієї бази даних отримано завдяки підтримці Програми EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП.

DESCRIPTION

Проєкт організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки Програми «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яка фінансується Європейським Союзом та Урядом Німеччини й реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, а також експертної підтримки проєкту «SME Policies and Institutions Support» (SMEPIS), що реалізується Ecorys у консорціумі з GIZ, BRDO та Civitta.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності