Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Виставкова діяльність

Малому та середньому бізнесу передбачена фінансова та організаційно-консультаційна допомога в організації участі у міжнародних виставкових заходах у складі Колективних стендів України. Відвідуйте міжнародні виставки, популяризуйте свій бренд і прискорюйте процес продажів.

Виставкова діяльність

FAQ

Хто може взяти участь у виставці у складі колективного стенду?

Компанія-учасник не обов’язково має мати досвід експорту, однак повинна бути підготовлена до виходу на іноземний ринок.

Підготовленість компанії включає:

  • наявність інтернет-сторінки іноземною мовою (англійською або ж мовою країни, у якій відбудеться виставка),
  • підготовлені рекламні матеріали також іноземною мовою,
  • підготовлені зразки продуктів для обраного ринку,
  • наявність працівника-учасника виставки зі знанням англійської мови (або перекладача),
  • прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця,
  • наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.

Які критерії використовуються під час відбору країни для проведення виставок?

  1. Дані щорічного опитування експортерів, яке проводить державна установа «Офіс з просування експорту України».
  2. Запити представників бізнесу, асоціацій та інших суб’єктів.
  3. Аналітичні дані, отримані з використанням міжнародних формул та моделей, які показують перспективні українські товари та послуги на іноземних ринках порівняно з існуючою конкуренцією.
  4. Наявність країн в Експортній стратегії України.

Які витрати несе компанія беручи участь в виставці?

Кожна компанія самостійно оплачує особисті логістичні витрати, переліт, проживання, харчування, візові витрати.

Також сплачується реєстраційний збір виставки (якщо передбачено в рамках виставки) і покриває витрати, пов’язані з транспортуванням зразків, друкованих матеріалів та орендою додаткового обладнання, необхідного для розміщення зразків, буклетів тощо.

Етапи підготовки колективного стенду

  1. Оголошення відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь у виставці.
  2. Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для компаній, зацікавлених в участі у складі колективного стенду.
  3. Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та на експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування з компанією.
  4. Формування остаточного переліку компаній.
  5. Робота з українськими компаніями з підготовки до участі у виставці: маркетингові матеріали, супровід у візових питаннях (у разі необхідності), надання рекомендацій стосовно логістики (переліт, проживання) тощо.
  6. Комунікація з представниками місцевих державних структур, торгово-промислових палат тощо для підвищення рівня обізнаності про участь українських компаній у заході.
  7. Прес-брифінг для учасників стенду перед виставкою.
  8. Участь у виставці.

Чи можна отримати консультацію з організації колективного стенду?

Будь-яке об'єднання (спілка, асоціація, торгово-промислова палата тощо) можуть звернутись за організаційно-консультаційною підтримкою до Офісу з просування експорту України при плануванні участі українських компаній у міжнародних виставках.

Маєте додаткові запитання?

Якщо маєте запитання або вам необхідна додаткова інформація, будь ласка, пишіть нам на адресу електронної пошти: opportunities@epo.org.ua

Корисні посилання

Україна і СОТ

Організація, що регулює глобальні правила торгівлі

Євроінтеграційний портал

Портал, що висвітлює процес євроінтеграції України

Хелпдеск до ЄС

Онлайн-інструмент, розроблений Офісом з просування експорту

Хелпдеск до Канади

Онлайн-інструмент, розроблений проектом CUTIS

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності