07 Березня 2024 14:10
Офіс з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами запускає новий проєкт «Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків», який фокусується на огляді новинок продукції, що з'являються на полицях супермаркетів країн світу.
Дослідження підійде компаніям, що вже вибрали закордонний ринок, на який хочуть експортувати, та потребують додаткової інформації для адаптації свого продукту й упакування.
У межах програми буде відібрано 30 компаній, які протягом березня — червня 2024 року отримають інформацію щодо аналогічних вибраних продуктів: конкуренти на вибраному ринку, ціни, тренди в інгредієнтах, упакуванні, твердження, приклади конкретних продуктів з повною інформацією, а також перелік магазинів, у яких продають цю продукцію.
Учасники зможуть вибрати один цільовий ринок та до 3-х продуктів для дослідження, а результати отримають у pdf-файлі.
Експортерів-початківців та досвідчених експортерів, які вже вибрали пріоритетний ринок для експорту та адаптують свій продукт/упакування до нього.
Дедлайн подання заявок — 18 березня 2024 року (включно).
Більш детально про проєкт та реєстрація за посиланням.
Проєкт організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки Програми «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яка фінансується Європейським Союзом та Урядом Німеччини й реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, а також експертної підтримки проєкту «SME Policies and Institutions Support» (SMEPIS), що реалізується Ecorys у консорціумі з GIZ, BRDO та Civitta.
25 Квітня 2024 16:58
24 Квітня 2024 17:56
24 Квітня 2024 15:43
24 Квітня 2024 13:07
24 Квітня 2024 10:13
23 Квітня 2024 10:39
22 Квітня 2024 14:41
18 Квітня 2024 16:06