Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Історії успіху компаній «450.in.ua», «ГЕОТЕРМ.ПРО» та бренду «Pitaya» завдяки проєкту з підтримки експорту з України на замовлення програми «EU4Business»

21 Серпня 2023 17:40

Історії успіху компаній «450.in.ua», «ГЕОТЕРМ.ПРО» та бренду «Pitaya» завдяки проєкту з підтримки експорту з України на замовлення програми «EU4Business»

Програма «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за фінансування ЄС та уряду Німеччини спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку малих і середніх підприємств.

У межах цієї програми функціонує Проєкт з підтримки експорту з України, а Чернігівська торгово-промислова палата є одним із активних учасників цієї команди.

На замовлення програми «EU4Business» експерти компанії «Policy and Management Consulting Group» (PMCG) надали 3-етапну консультаційну допомогу компаніям «450.in.ua», «ГЕОТЕРМ.ПРО» та бренду «Pitaya».

Консультації відбулися у рамках проєкту з підтримки експорту з України за інноваційною методологією щодо виходу бізнесу на експортні ринки ЄС.

Компанія «450.in.ua

На замовлення програми «EU4Business» експерти компанії «Policy and Management Consulting Group» (PMCG) надали 3-етапну консультаційну допомогу команді компанії «450.in.ua», яка займається пошиттям та продажем військового одягу, тактичного спорядження, амуніції.

Консультації відбулися у рамках проєкту з підтримки експорту з України за інноваційною методологією щодо виходу бізнесу на експортні ринки ЄС, розробленою та впровадженою в ході реалізації цього задуму.

Такий підхід дозволив компанії чітко визначити власний шлях до успіху:

  • На першому етапі консультанти провели ґрунтовний аналіз діяльності підприємства та оцінили його готовність до експорту. Цей крок допоміг виявити сильні та слабкі сторони бізнесу, а також охопити всі потенційні ризики.
  • Другий етап стосувався детального аналізу ринків збуту — працівники компанії розглянули пропозиції щодо найкращих країн для експорту своїх товарів. Це відкрило нові можливості для підприємства та у майбутньому допоможе залучити нових клієнтів.
  • На третьому етапі консультацій команда 450.in.ua отримала фінальну стратегію виходу на обрані ринки, розроблену спеціально для компанії з урахуванням попередніх досліджень. Такий результат є провідником до стратегічних цілей бізнесу стосовно експорту.

За відгуками підприємства, комунікація з консультантами була продуктивною і сповненою щирого бажання допомогти. Кожна група експертів внесла свою стратегію та запропонувала нові ідеї, що сприяло професійному зростанню та розвитку компанії.

«Завдяки цьому проєкту ми отримали чітке бачення майбутнього нашого бізнесу. Це допомогло зосередитись на найважливіших аспектах розвитку та зробило нашу компанію стійкішою перед викликами воєнного часу. Ми щиро вдячні програмі «EU4Business» та експертам PMCG за їхню професійну допомогу й візію майбутнього! Сьогодні ми продовжуємо застосовувати отримані рекомендації та шукати нові можливості для зростання», - коментує власник 450.in.ua Василь Мікула.

Компанія «ГЕОТЕРМ.ПРО»

На замовлення програми «EU4Business» експерти компанії «Policy and Management Consulting Group» (PMCG) надали підприємству «ГЕОТЕРМ.ПРО» 3-етапну консультаційну допомогу, яка посприяла укладанню першого експортного контракту.

У ході реалізації задуму було розроблено інноваційну методологію консультування, за якою компанія «ГЕОТЕРМ.ПРО», що спеціалізується на виготовленні й продажі теплових насосів, й отримала допомогу.

У ході проєкту бізнес досяг конкретних результатів:

  • На першому етапі фахівці провели аудит роботи підприємства, дослідили маркетингову складову та готовність компанії до експорту. Завдяки такому дослідженню команда «ГЕОТЕРМ.ПРО» визначила всі особливості бізнесу, розглянувши власні переваги й недоліки.
  • На другому етапі консультацій спеціалісти проаналізували потенційні експортні ринки й надали рекомендації щодо найбільш оптимальних варіантів. Таким чином, підприємство дослідило, як залучати нову аудиторію та відкрити більше можливостей для бізнесу.
  • На третьому етапі відбувся найвагоміший крок: консультанти допомогли «ГЕОТЕРМ.ПРО» отримати фінальну експортну стратегію для виходу на міжнародні ринки, розроблену шляхом кропіткої співпраці.

«Завдяки проєкту з підтримки експорту з України ми усвідомили внутрішні проблеми та необхідність змін, отримали моральний поштовх і певні зобов’язання для активного руху на експорт. Допомога від «EU4Business» та експертів PMCG перевищила наші очікування – перший експортний контракт вже укладено! Сьогодні ми продовжуємо співпрацю з фахівцями проєкту, отримуючи консультації за нагальними питаннями», – ділиться директор «ГЕОТЕРМ.ПРО» Остап Кучерук.

Бренд «Pitaya»

На замовлення програми «EU4Business» експерти компанії «Policy and Management Consulting Group» (PMCG) надали 3-етапну консультаційну допомогу бренду «Pitaya».

У ході цього було розроблено інноваційну методологію, за допомогою якої й відбувалася комунікація з українськими бізнесами. Pitaya створює сонцезахисний одяг для активного відпочинку та спорту з інноваційної тканини.

Завдяки такій співпраці компанія відкрила низку нових можливостей:

  • Перший етап консультування охопив дослідження експортної спроможності та маркетингової діяльності бізнесу. В результаті команда «Pitaya» розробила оновлену маркетингову складову й шляхи виходу на міжнародні ринки, сформовані з урахуванням особливостей бренду.
  • На другому етапі консультанти здійснили глибинний аналіз ринку збуту компанії. Такі дії дозволили досягти однієї з найголовніших цілей консультування: бренд отримав фінальну експортну стратегію з переліком оптимальних країн для збуту продукції Pitaya.
  • На третьому етапі спеціалісти визначили маркетинговий напрям розвитку бренду, внаслідок чого компанії вдалося чітко окреслити подальший напрям своїх дій.

«У результаті від програми «EU4Business» та експертів компанії PMCG ми отримали нові знання, які тепер використовуємо на практиці. Завдяки участі у проєкті ми переглянули свій список виставок, внесли зміни, склали план на рік. Це дозволило ефективніше використати бюджет та час. І зараз наша команда відвідує виставки як у ролі візитерів, так і учасників, активно просуваючи бренд Pitaya. Ми повністю задоволені консультаціями й рекомендуємо іншим МСП брати участь у програмах міжнародної співпраці», — підсумовує Таїсія Підмурняк, власниця компанії.

Проєкт з підтримки експорту з України реалізовувався в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» , що співфінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Детальніше: www.eu4business.org.ua.

Стратегічний виконавець проєкту – німецька федеральна компанія GIZ Ukraine.

Виконавчий партнер – Policy and Management Consulting Group» (PMCG).

Зміст публікації та методології є виключною відповідальністю PMCG – Policy and Management Consulting Group і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності