Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Серія вебінарів «Основи eCommerce: стратегія просування та продажів на онлайн-маркетплейсах з фокусом на продукти харчування»

08 Травня 2023 17:03

Серія вебінарів «Основи eCommerce: стратегія просування та продажів на онлайн-маркетплейсах з фокусом на продукти харчування»

З 9 до 31 травня 2023 року українські виробники можуть взяти участь у серії вебінарів «Основи eCommerce: стратегія просування та продажів на онлайн-маркетплейсах з фокусом на продукти харчування», організованій проєктом ІТС «Сприяння виходу малих і середніх підприємств плодоовочевого сектору на зовнішні ринки та включення їх у ланцюжки доданої вартості», який фінансує уряд Швеції, та у партнерстві з проєктом «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», який фінансує уряд Японії.

Графік вебінарів

Під час онлайн-зустрічей спікери розкажуть про те, як обрати електронний торговий майданчик для ведення бізнесу, які переваги це надасть, та до яких «підводних каменів» варто бути готовим. Міжнародні експерти ІТС проведуть експрес-діагностику, аби дізнатися про потреби учасників в отриманні індивідуальних консультацій.

9 травня 2023 року, 15:00-16:30. Стратегія електронної торгівлі.

  • Ключові елементи стратегії електронної торгівлі
  • Розуміння механізмів пошуку товарів онлайн
  • Онлайн-канали продажів

17 травня 2023 року, 11:00-12:30. Продаж на онлайн-маркетплейсах.

  • Огляд основних B2C-маркетплейсів
  • Переваги та недоліки продажів на маркетплейсах
  • Ключові фактори успіху

24 травня 2023 року, 15:00-16:30. Розбір кейса: як продавати на eBay?

  • Глибинне занурення у середовище eBay (акцент на європейських платформах)
  • Демонстрація інструменту дослідження ринку eBay, який допомагає оцінити попит на продукцію та конкурентне середовище, побудувати цінову стратегію

31 травня 2023 року, 15:00-16:30. Важливість онлайн-контенту.

  • Ключові елементи контенту електронної комерції для компанії та контенту електронної комерції для продукту
  • Як досягти успіху в продажах і операційної ефективності?

Спікери:

  • Аннабель Сайкс (Annabel Sykes) - радниця з питань електронної комерції та цифрової трансформації МСП, International Trade Centre (ITC)
  • Наталя Козленкова (Natalya Kozlenkova) - координаторка програм, присвячених цифровим ринкам і зв'язку, International Trade Centre (ITC)
  • Фабіан Штюхелін (Fabian Stächelin) - засновник E-traid

Як взяти участь?

Формат проведення вебінарів: онлайн (Zoom).

Для участі у заходах необхідно зареєструватись за посиланням.

Всі зареєстровані учасники отримують програму курсу з посиланнями для підключення.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності