Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Українські продукти на полицях супермаркетів ЄС та США: проєкт UCARE

26 Грудня 2022 17:39

Українські продукти на полицях супермаркетів ЄС та США: проєкт UCARE

Через повномасштабну війну виробники продовольчих товарів в Україні відчутно постраждали. Наразі спостерігаємо порушення ланцюгів постачання, а також недостатню кількість платоспроможних клієнтів на внутрішньому ринку. Одним зі шляхів подолання цієї проблеми є розвиток експорту, і 40% компаній вже розглядають для себе цей напрямок. Саме тому Офіс з розвитку підприємництва та експорту з UCARE об’єднують зусилля, щоб інформувати українських виробників про можливості доступу до нових ринків збуту для вітчизняних харчових продуктів.

Співпраця допоможе пришвидшити досягнення спільної мети — відкрити світові українські харчові продукти та створювати нові можливості для розвитку малого і середнього бізнесу.

Проєкт «UCARE»

Ініціатива «Ucare by FoodTech Shelf» — перший унікальний міжнародний імпакт-проєкт підтримки українських виробництв, який створений для налагодження зв'язків українських виробників харчових продуктів з ритейлерами в Європі та США, створюючи в закордонних супермаркетах спеціальні «українські полиці».

Іноземні ритейлери мають змогу створити єдиний канал роботи з українськими компаніями та полиці з якісними українськими товарами у магазинах, що відповідають стандартам ЄС і США. Таким чином, західні ритейлери розширюють асортимент продукції, збільшують товарообіг та отримують лояльних покупців, а українці за кордоном — мають змогу купувати улюблені продукти з України.

Наразі UCARE активно налагоджує партнерські стосунки на ринках США, Великобританії, Угорщини та Німеччини.

Як це працює?

UCARE налагоджує співпрацю з ритейлерами у Європі та США та створює у закордонних супермаркетах спеціальні «українські полиці». Проєкт працює практично з будь-якими продовольчими товарами тривалого зберігання (від 6 місяців): м’ясо, снеки, горіхи, мед, кондитерські вироби, рибні вироби, консервація, бакалія, безалкогольні напої. Він займається логістикою, придбанням продукції, маркетингом, а також операційною роботою. Частину прибутку спрямовують на благодійність, а також на підтримку українських проєктів у сфері FoodTech.

Цілі проєкту:

  • підтримка економіки та покращення міжнародного іміджу України;
  • розміщення якісних, смачних українських продуктів на полицях супермаркетів у всьому світі;
  • допомога українським виробникам компенсувати втрати на внутрішньому ринку шляхом експорту;
  • налагодження постачання української продукції на нові ринки;
  • підтримка України іноземними споживачами шляхом придбання української продукції;
  • формування української екосистеми FoodTech, сприяючи появі та масштабуванню інноваційних харчових продуктів та технологій їх виробництва.

Продовжуємо підтримувати українських виробників, промотувати вітчизняні товари та послуг за кордоном, а також налагоджувати співробітництво та партнерство між українським та закордонним бізнесом.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності