Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

GastroNord 2024: набір компаній для участі у міжнародній виставці

22 Січня 2024 18:12

GastroNord 2024: набір компаній для участі у міжнародній виставці

GastroNord 2024 — провідна міжнародна виставка харчових продуктів та напоїв Північної Європи, яка збирає 7 400+ професійних відвідувачів зі всього світу, серед яких баєри з категорії HoReCa та ритейлу.

На заході будуть представлені напої, харчові продукти, FoodTech, кухонне приладдя, обладнання та меблі для ресторанів і готелів.

Українські виробники свіжих та сублімованих ягід, горіхів, меду, соняшникової олії, джему, конфітюру та фруктово-горіхових батончиків зможуть представити свою продукцію у межах Колективного стенда України, який буде вперше організовано на цьому заході Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з урядовою організацією Швеції «Open Trade Gate Sweden».

Переваги участі в GastroNord 2024 у межах Колективного стенда України:

  • Підготовка компаній до участі у міжнародній виставці та менторські сесії від експертів продовольчого ринку Швеції.
  • Обладнане робоче місце для презентування продукції та проведення зустрічей.
  • Профіль компанії у цифровому каталозі виставки.
  • Супровід та організаційна підтримка: висвітлення участі компаній серед цільової аудиторії ринку Швеції, запрошення іноземних партнерів, супровід під час B2B-зустрічей тощо.

Критерії участі:

  • Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України.
  • Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України.
  • Наявність вебсайту (або експортної сторінки) англійською мовою.
  • Учасник від компанії володіє англійською мовою.
  • Наявність необхідних документів та чинних сертифікатів для експорту продукції.
  • Перевагу віддаватимуть малим і середнім підприємствам (10-250 співробітників).
  • Попередній досвід експорту до країн ЄС буде значною перевагою.
  • За погодженням з Open Trade Gate Sweden перевагу у відборі віддаватимуть компаніям, які пройшли всі 3 етапи практичної програми з виходу на ринок Швеції — Export to Sweden 2023, а також брали участь у навчальній поїздці до Стокгольму в листопаді 2023 року.
  • Готовність покрити логістичні витрати представників компанії, а також доставлення зразків продукції (за потреби).
  • Відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків з російською федерацією та/або білоруссю.

Дедлайн подання заявок: 2 лютого 2024 року (включно).

Більш детальна інформація та реєстрація за посиланням.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності