Команда Webpromo розробила дослідження огляду ринку Польщі з детальною інформацією про стан економіки країни, аналізом E-commerce, а також статистику ринку та пріоритети її розвитку як європейської держави.
Матеріал містить також список обов'язкових інструментів для вивчення польського ринку онлайн, поради від українських експортерів з досвідом взаємодії з даним ринком, а також гайд по інструментах інтернет-маркетингу — SEO, PPC, CRO, що стане основою при розробці стратегії виходу на польський ринок та допоможе залучити перших клієнтів.
Під час роботи над дослідженням команда Webpromo провела UX/UI аудит найбільших маркетплейсів та інтернет-магазинів, сформувала ТОП популярних товарів, а також з’ясувала, що й де поляки купують онлайн, якими пристроями користуються при оформленні замовлень.
Дослідження «Огляд ринку: Польща» підготовлено командою Webpromo за інформаційної підтримки Офісу з розвитку підприємства та експорту та національного проєкту Дія.Бізнес.