Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Понад 1 млн євро: як BIOFACH посприяв укладенню договорів на постачання до Німеччини, Італії та Чехії

Понад 1 млн євро: як BIOFACH посприяв укладенню договорів на постачання до Німеччини, Італії та Чехії

Компанія «Альта Країна» почала свій шлях у 2008 році як імпортер сировини для харчової промисловості. Сьогодні, окрім імпорту, компанія експортує інгредієнти для харчової промисловості до країн Східної Європи, а віднедавна налагодила контакти з Азією й Північною Америкою.

Широкий асортимент органічних фруктових пюре, концентрованих соків, сублімованих і заморожених IQF-ягід компанія постачає до Польщі, Молдови, Казахстану, Грузії й Вірменії. Завдяки постійному контролю якості й аудиту виробництв усі відвантажені продукти відповідають схваленим зразкам і специфікаціям клієнтів.

«Ми маємо невеликий офіс і штат до 10 осіб, але це не заважає нам робити дуже великі обсяги роботи. Не просто продаємо якісний органічний український продукт, а пропонуємо сервіс, заявляємо про себе як про надійного постачальника дуже якісної сировини. У минулому році наш товарообіг сягнув 8 000 000 доларів, і ми сподіваємося, що цьогоріч він буде ще більшим», — зауважує Алла Пономаренко, керівна директорка «Альта Країна» (ТОВ «Катанзаро Євразія»).

Результати, які отримала компанія після участі в BIOFACH у межах Національного павільйону України

Компанія «Альта Країна» у міжнародній виставці органічних продуктів «BIOFACH» бере участь сім років поспіль, у 2023 році та 2024 роках була представлена у межах Національного павільйону України.

Представниця компанії зауважила, що ще два роки тому через пандемію COVID-19 спостерігалася значна паніка, яка призвела до зростання цін на електроенергію у більшості країн Європи. Це відобразилося на цінах харчових продуктів й спричинило спад на органічному ринку. Проте торік ситуація стабілізувалася, і участь компанії у BIOFACH 2023 стала успішною, навіть у контексті пандемії та повномасштабної війни в Україні.

Команда спостерігала, як європейські партнери реагують на органічні продукти, наскільки вони цікаві, як змінюються настрої тощо. Зважаючи на це, 2023 рік став показовим у розумінні того, до чого варто готуватися компанії.

«На виставці «BIOFACH 2023» ми відчули велику зацікавленість іноземних партнерів нашою українською продукцією. Неодмінно цим варто завдячувати організаторам, оскільки саме завдяки їхній підтримці, потужній маркетинговій комунікації та ефективній промокампанії ми вкотре змогли показати, що українська органічна продукція є гідним гравцем й амбітним конкурентом на ринку ЄС. Люди, які звикли купувати українські продукти, заздалегідь шукають наші брендовані стенди з українськими прапорами й вивіскою «Trade with Ukraine», — зазначила Алла Пономаренко.

За результатами BIOFACH 2023, виробник уклав договори на експорт замороженої малини до Німеччини на суму 450 000 євро; малини, полуниці та яблучного концентрату до Італії на загальну суму 600 000 євро, а також угоду на 130 000 євро на постачання заморожених ягід до Чехії.

«У виставці «BIOFACH» для нас ключовими є три аспекти: представлення продукції, ефективне спілкування та налагодження партнерських зв’язків. Попередньо ми узгоджуємо зустрічі з наявними та потенційними партнерами. Під час спілкування обов’язково робимо нотатки для себе: назву виставки, висновки після зустрічі та плани на майбутнє. Завдяки цьому ми завжди можемо згадати та проаналізувати, хто брав участь, який був запит, чим цікавилися клієнти, на що звернути увагу. Нові контакти обов’язково вносимо до бази CRM з метою побудови найтепліших контактів з новими та потенційними клієнтами», — підкреслила керівна директорка «Альта Країна».

Під час участі у BIOFACH 2024, виробник отримав 76 релевантних контактів, з десятьма з яких ведуть переговори про укладання контрактів. На цей час компанією вже підписано два нові контракти.

Як розповіла керівна директорка, представники компанії мали багато предметних та продуктивних зустрічей, що стосувалися не тільки органіки, а й усіх їхніх продуктів. Аудиторія була серйозно налаштована й зацікавилася українськими органічними виробниками.

«Незалежно від активності ринку, якщо ви органічний виробник, вам 100% необхідно там бути. Не важливо, як візитер, експортер чи в іншій ролі, оскільки це майданчик, де збираються всі: органічні виробники, трейдери, закупівельники, баєри, недержавні або державні організації, які так чи інакше взаємодіють між собою саме на BIOFACH», — заявила Алла Пономаренко.

BIOFACH — іміджева міжнародна виставка органічних продуктів, яка, безсумнівно, покращує репутацію компанії та створює позитивний образ для збільшення кількості клієнтів, підвищує лояльність до бренду. Крім того, допомагає ознайомитися з трендами продукції та проаналізувати цікавість аудиторії, що визначатиме ринок на наступні роки.

Керівна директорка «Альта Країни» розповіла, що виставка вирізняється найкращою організацією: дружньо, комфортно, зручно й по-німецьки чітко. Це один із найулюбленіших заходів, оскільки всі нагальні питання вони вирішують оперативно й ніколи не мали проблем ані зі стендом, ані з паркуванням, ані з логістикою.

Національний павільйон України на BIOFACH 2023

BIOFACH2023

Національний павільйон України організований ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес у партнерстві з Міністерством аграрної політики та продовольства України, громадською спілкою «Органічна Україна», асоціацією «Ягідництво України» та Органічною ініціативою.

  • Європейський Союз і уряд Німеччини через програму міжнародної співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» у партнерстві з німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH;
  • ЄБРР за фінансування Швейцарії в рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Фонду: Італія, Ірландія, Японія, Корея, Люксембург, Швеція, Швейцарія, США, Тайвань Бізнес – Фонд Технічного Співробітництва ЄБРР та Норвегія);
  • Швейцарія в рамках швейцарсько-українських програм «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP) та «Органічна торгівля заради розвитку у Східній Європі» (OT4D);
  • Проєкт «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA), який фінансується Федеральним міністерством продовольства та сільського господарства Німеччини.

Національний павільйон України на BIOFACH 2024

BIOFACH2024

Національний павільйон України на BIOFACH 2024 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» та «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); ЄБРР за фінансування Швейцарії в рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР; Western NIS Enterprise Fund.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності