Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Від участі у виставі «BIOFACH» до укладення контрактів на пів мільйона євро: шлях органічного виробника «Еко Беррі»

«Еко Беррі» — фермерське господарство, яке займається органічним виробництвом на заході України в екологічно чистому регіоні поблизу Карпат. Територія власних полів компанії становить 300 га, на яких вирощують різні види ягід: полуницю, суницю альпійську, малину, порічки, лохину, ожину, смородину.

BIOFACH

Представники компанії «Еко Беррі» на Національному павільйоні України на «BIOFACH 2023»

Компанія також займається заготівлею культурної (садової) та дикорослої продукції, а саме: вишні, сливи, чорниці лісової, журавлини, бузини, шипшини, грибів, цибулі кубик, аронії, брусниці, горобини, яблук. Ці сировинні матеріали обробляють на власному заводі, де їх сортують та готують до фінального продукту.

«Ми маємо власні потужності та працюємо лише з надійним і сучасним обладнанням світових лідерів. Застосовуємо новітні технології заморожування, сортування та пакування продукції. Наш завод дає змогу переробляти понад 100 тонн продукції на добу», — зазначає Світлана Галущак, директорка відділу продажу фермерського господарства «Еко Беррі».

Органічний виробник «Еко Беррі» успішно пройшов контроль якості та має сертифікати ORGANIC STANDARD, FSSC 22000, FDA (Агентства з контролю за продуктами та ліками США), BRC (British Retail Consortium) — це допомагає підтримувати довіру споживачів і виводити продукцію на міжнародний ринок.

Так, 90% готового продукту експортує до країн Європи: основні споживачі — Італія, Польща, Франція, Болгарія, Сербія. Зараз «Еко Беррі» активно працює над виходом на ринок США і Канади, проте у перспективі не планують обмежуватися тільки цими ринками.

Як відбувалася підготовка до виставки «BIOFACH»

Основна мета фермерського господарства «Еко Беррі» — показати Європі та світу, що українська органічна продукція з доданою вартістю може бути гідним конкурентом на європейському ринку з хорошою ціною та високою якістю кінцевого продукту.

«Ми розуміємо, що над репутацією та впізнаваністю компанії потрібно невпинно працювати, тому активно беремо участь у різних іміджевих виставках. Участь у провідній міжнародній виставці органічних продуктів «BIOFACH 2023» у Нюрнберзі однозначно стала для нас позитивним досвідом. Кожна виставка не проходить безрезультатно та завжди дає свої плоди для компанії. Насамперед це обмін досвідом між виробниками, конкурентами, зворотний зв’язок від нових клієнтів та сталих партнерів, який можна отримати тільки у процесі спілкування та співпраці», — Світлана Галущак, директорка відділу продажу фермерського господарства «Еко Беррі».

Участь у межах Національного павільйону України передбачала покриття всіх виставкових витрат (крім логістики, проживання та харчування), обладнане робоче місце, розміщення інформації про компанію на порталі виставки, організаційну підтримку в плануванні індивідуальних B2b-зустрічей з іноземними партнерами.

«Левову частку організаційних моментів беруть на себе організатори виставки. Це дійсно підтримка, яка надихає рухатися вперед! Уважаємо, що для молодих компаній, які вперше беруть участь у міжнародних виставках, які тільки себе пробують, дуже важлива рука допомоги у фінансовому плані, це дуже цінно», — поділилася власним досвідом Світлана Галущак.

На виставці компанія старається не лише себе показати й зарекомендувати Україну як сильного гравця у міжнародному бізнесі. За результатами «BIOFACH 2023» компанії вдалося налагодити контакти з багатьма трейдерами, виробниками та переробниками.

BIOFACH

Постійними партнерами стали три компанії-трейдери з великим досвідом на європейському ринку, з упізнаваними іменами та вже сформованим професійним іміджем. Ще один великий контракт уклали з італійською трейдерською компанією, а також з німецькою компанією-переробником джемів (на постачання чорниці), яка має філії у Польщі.

Компанія з 2019 року експортувала близько 2 000 тонн продукції на рік, після участі у виставці, станом на 2023 рік, збільшила продажі до 6 500 тонн продукції та вийшла на новий рівень. Значущим показником цього стали контракти з європейськими компаніями — 4 компанії трейдерів і 2 компанії-переробники, загальною кількістю контрактів – 10, на суму понад 500 000 євро.

«Для мене кожна виставка — це платформа для нових знайомств й вигідних партнерств, а також презентування нашої продукції та компанії загалом на міжнародному рівні. Цікавим відкриттям для нас стало те, наскільки наша продукція багатогранна для різних сфер перероблення. Ми стаємо дедалі цікавішими не тільки для виробників джемів, морозива, наповнювачів для йогурту, сублімації продукції, а й для косметологів і фармацевтів. Щоразу ми дізнаємося багато різних фішок, якісь нові цікаві моменти для себе і компанії, які вносимо для планування всередині компанії — куди рухаємося далі, для чого і що нас очікує. Щоразу нові знання. Це, напевно, наймасштабніше, що ми можемо звідти винести. Ну і досвід, звісно, досвід», — зазначає Світлана Галущак.

Виставкові заходи є важливим інструментом для пошуку партнерів, укладання нових контрактів, виходу на новий рівень співпраці, посилення міжнародної присутності компанії. Участь у виставках, безперечно, позитивно впливає на імідж компанії та її впізнаваність.

«Завдяки виставкам нас впізнають: на останній виставці в Дубаю ми зустріли виробника з Азії, який нас знає. А перед тим ми були з загальним українським стендом на виставці «BIOFACH» у 2023 році. І вона впізнала нас завдяки нашій візуалізації, промоматеріалам і відео, це дуже приємно. Світ великий, але з великими можливостями. Тому кожна виставка — це можливість заявити про себе, про свій продукт. Для мене, як для директорки відділу продажу, основне завдання — показати класний продукт і продати його. Можливість знайти контакти, з якими ти вийдеш тільки після виставки», — зазначає директорка відділу продажу «Еко Беррі».

Варто також зауважити, що минулого року виробництво отримало багато цікавих запитів від косметичних фірм і фармацевтів, які шукали дуже специфічну продукцію на кшталт олії з витяжки кісточок малини, пороху, що залишається після переробки ягід тощо.

Цьогоріч фермерське господарство на «BIOFACH 2024» було представлене власним стендом. У результаті — обговорили деякі товарні позиції з міжнародними потенційними партнерами.

BIOFACH

Експозиція «Еко Беррі» на «BIOFACH 2024»

Поради від команди «Еко Беррі» для підготовки власного стенда на виставці «BIOFACH»

  1. Ретельно вивчити список експонентів виставки та підготувати аналіз: як компанія може бути корисною для партнерства та співробітництва, з яким продуктом краще заходити, що можна покращити.
  2. Підготувати презентаційні матеріали, промоматеріали й відеоролики про компанію та продукцію, щоб компанії, які зацікавлені у співпраці, отримали достатньо інформації про вас, а ви змогли продемонструвати всі переваги вашого бізнесу, порівняно з конкурентами.
  3. Виділити 3 найкращі продукти, на яких компанія акцентує свою увагу. За можливості долучати до них проміжну продукцію чи супутні товари. Це може бути додаткова сировина чи доповнювальні товари, які підтримують або розширюють асортимент основних продуктів компанії.
  4. Організувати зустрічі з потенційними партнерами перед виставкою за допомогою онлайн-платформи. Перед самою виставкою важливо заздалегідь скласти перелік компаній, з якими ви б хотіли зустрітися.
  5. Створити команду з 2-3 працівників для роботи біля стенду та збирання додаткової інформації на виставці. Позитивний настрій, зручне взуття.
  6. Забезпечити комфортну співпрацю з європейськими партнерами — від укладення договору до розвантаження продукції.
  7. Участь у виставці має стати корисною, зокрема щодо іміджу вашої компанії.

Наступним кроком є оцінка іміджу компанії після участі у виставці та визначення подальших планів для розвитку.

На думку компанії «Еко Беррі», це основні найкорисніші поради, які можуть допомогти новачкам презентувати свою продукцію на виставці «BIOFACH», залучити нових партнерів, підвищити впізнаваність компанії та розширити ринок збуту.

Більше про Національний павільйон України на «BIOFACH 2023» — за посиланням.

Національний павільйон України на «BIOFACH 2023» організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес у партнерстві з Міністерством аграрної політики та продовольства України, громадською спілкою «Органічна Україна», асоціацією «Ягідництво України» та Органічною ініціативою.

Підтримку надали:

  • Європейський Союз і Уряд Німеччини через програму міжнародної співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» у партнерстві з німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH;
  • ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Фонду: Італія, Ірландія, Японія, Корея, Люксембург, Швеція, Швейцарія, США, Тайвань Бізнес — Фонд Технічного Співробітництва ЄБРР та Норвегія);
  • Швейцарія в межах швейцарсько-українських програм «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP) та «Органічна торгівля заради розвитку в Східній Європі» (OT4D);
  • Проєкт «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA), який фінансується Федеральним міністерством продовольства та сільського господарства Німеччини.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності