Дослідження зовнішнього ринку – один з найперших кроків на шляху до експорту. На першому етапі дослідження можна почати з використання доступних онлайн ресурсів, галузевих видань та інформації від профільних асоціацій. Пропонуємо скористатися наступними ресурсами:
Онлайн-ресурси з інформацією про розмір та потенціал ринку:
Онлайн-ресурси з інформацією про потреби споживачів та тренди:
Онлайн-ресурси з інформацією про тарифні та нетарифні обмеження:
Онлайн-ресурси з інформацією про конкурентів:
Культурні відмінності на ринку:
Kwintessential – довідники за країнами світу, які охоплюють бізнес-етикет, традиції та культуру. На другому етапі варто провести дослідження безпосередньо на місці – в тій країні, куди ви плануєте експортувати. Будьте готові витратити більше часу та грошей на цей етап дослідження, відвідати фахові міжнародні виставки чи замовити послуги місцевого консультанта чи маркетингової компанії для детального вивчення ринку саме для вашого продукту чи послуги.
Також пропонуємо скористатися послугами Офісу з просування експорту та перегляньте наявні в розділі Інформація та аналітика торговельні огляди країн, секторальну аналітику, інформацію про тарифні та нетарифні обмеження.