Прийняття рішення щодо виходу на конкретний ринок має ґрунтуватися на основі досліджень. Попередньо проведені дослідження зекономлять вам час та фінансові ресурси в процесі виходу на зарубіжні ринки. Дослідження допомагають експортерам визначити:
Офіс з просування експорту пропонує скористатися наступними порадами щодо дослідження та вибору перспективних ринків для експорту.
Попередні кроки перед проведенням дослідження
Перед прийняттям рішення щодо виходу на зовнішні ринки оцініть готовність вашої компанії до експорту, скориставшись онлайн послугою “Оцінка готовності”. Для дослідження також є важливим розуміння продукції чи послуг, які ви плануєте експортувати. Якщо у вас доволі широка лінійка продукції чи послуг, зробіть сегментацію або оберіть найбільш перспективні – адже для різних видів продукції можуть підійти різні ринки, і варто проводити різні дослідження.
Визначте хто є вашими клієнтами:
Критерії для дослідження та відбору перспективних ринків
Рекомендуємо вибрати попередній перелік країн (наприклад, до 10), які ви будете досліджувати та з яких будете обирати найбільш перспективні.
Досліджувати країни та проводити порівняння попередньо обраних країн необхідно за переліком критеріїв, який важливий саме для вашої продукції чи послуги. До основних критеріїв відносяться наступні:
Подумайте, які критерії важливі саме для вашого продукту чи послуги та складіть свій список.
Порівняйте ринки, щоб обрати найбільш перспективний
Після визначення критеріїв, важливих саме для вашого продукту чи послуги, зберіть інформацію для кожної країни. Поставте оцінку за обраними параметрами по кожній країні (наприклад, логістика в країну Х дешевше, ніж логістика в країну Y). Порівняйте результати. Це дозволить легко отримати порівняльну оцінку щодо розміру та привабливості ринків, чітко побачити потенційний попит та зрозуміти, на які ринки легше вийти. Скористайтеся наведеним прикладом таблиці.
Країна | Розмір ринку | Зростання ринку | Необхідна сертифікація | Ціна на ринку | Витрати на логістику | Мова, зміни в упаковці |
---|---|---|---|---|---|---|
Франція | ||||||
Польща | ||||||
ОАЕ | ||||||
Велика Британія | ||||||
Ізраїль |
Скористайтеся послугами Офісу з розвитку підприємництва та експорту, перегляньте наявні торговельні огляди країн, секторальну аналітику, інформацію про тарифні та нетарифні обмеження.