Взяти участь у місії може будь-яка українська компанія, що представляє один з перспективних секторів, зазначених в Експортній стратегії України (Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі) на 2017-2021 роки. Компанія-учасник не обов’язково має мати досвід експорту, однак повинна бути підготовлена до виходу на іноземний ринок.
Підготовленість компанії включає:
- наявність інтернет-сторінки іноземною мовою (англійською або ж мовою країни, до якої організовується місія),
- підготовлені рекламні матеріали також іноземною мовою,
- підготовлені зразки продуктів для обраного ринку,
- наявність працівника-учасника торговельної місії зі знанням англійської мови (або перекладача),
- прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця,
- наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.