Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Послуги з організації торговельних місій

Торговельна місія – це ефективний інструмент, який допомагає підготовленим до експорту компаніям виходити на нові ринки, або ж збільшувати об’єми експорту до вже відкритих ринків.

Послуги з організації торговельних місій

Що включає в себе торговельна місія?

Торговельна місія в середньому триває не більше трьох днів, під час яких українські компанії проводять заздалегідь організовані зустрічі з локальними та іноземними представниками бізнесу, потенційними дистриб’юторами, ритейлерами тощо, а також відвідують місцеві підприємства, представництва компаній в рамках налагодження нових контактів та набуття досвіду.

Деякі торговельні місії також включають проведення двостороннього торговельно-економічного форуму, в якому приймають участь представники уряду України та іншої сторони.

Чому варто взяти участь у торговельній місії?

Це чудова можливість для компанії ознайомитися з ринком нової країни та його особливостями зсередини.

Участь у місії дозволяє представникам українського бізнесу налагодити нові контакти з потенційними покупцями, дізнатися від міжнародного консультанта, яку стратегію краще використовувати на обраному ринку, подивитися на свій продукт або ж послугу та проаналізувати його переваги та недоліки з перспективи представників бізнесу іншої країни.

Отримана під час торговельної місії інформація допоможе краще зрозуміти ринок та частково зменшить ризики, на які компанія наражається під час закордонної експансії.

Як проходить торговельна місія?

Організація та проведення торговельної місії складаються з наступних етапів:

  1. Підготовка комплексного аналізу іноземного ринку по окремих секторах у співпраці з професійним іноземним консультантом з питань бізнесу / торгівлі, який спеціалізується на просуванні іноземних підприємств в обраній країні. Такий аналіз проводиться з метою вибрати продукти/послуги, що матимуть реальний потенціал розвитку на обраному ранку.
  2. Залучення до організації торговельної місії іноземних торгово-промислових палат, асоціацій та інших організацій.
  3. Оголошення 2-тижневої відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь у місії.
  4. Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для осіб зацікавлених участю у торговельній місії.
  5. Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування з компанією за участі іноземного консультанта.
  6. Формування остаточного переліку учасників торговельної місії.
  7. Робота з українськими компаніями з підготовки до торговельної місії.
  8. Організація персоналізованих бізнес-зустрічей у тісній кооперації з іноземним бізнес-консультантом.
  9. Пре-брифінг для бізнес делегації перед початком місії.
  10. Бізнес-візит до обраної країни.

Хто може взяти участь у торговельній місії?

Взяти участь у місії може будь-яка українська компанія, що представляє один з перспективних секторів, зазначених в Експортній стратегії України (Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі) на 2017-2021 роки. Компанія-учасник не обов’язково має мати досвід експорту, однак повинна бути підготовлена до виходу на іноземний ринок.

Підготовленість компанії включає:

  • наявність інтернет-сторінки іноземною мовою (англійською або ж мовою країни, до якої організовується місія),
  • підготовлені рекламні матеріали також іноземною мовою,
  • підготовлені зразки продуктів для обраного ринку,
  • наявність працівника-учасника торговельної місії зі знанням англійської мови (або перекладача),
  • прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця,
  • наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.

Як можна дізнатися про організацію торговельної місії та зареєструватися на участь?

Вся інформація стосовно організації нових торговельних місій з’являється на офіційній інтернет-сторінці Державної установи «Офіс з просування експорту України» (новини, календар подій), а також сторінці у Facebook.

Також Установа проводить інформаційну розсилку серед компаній. Якщо Ви бажаєте отримувати таку інформацію, будь ласка, підпишіться на розсилку.

Також Ви можете заповнити форму для компаній претендентів на участь у торговельній місії, що знаходиться нижче.

Які критерії використовуються під час відбору країни для проведення торговельної місії?

  • Дані щорічного опитування експортерів, яке проводить Державна установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
  • Запити представників бізнесу, асоціацій та інших суб’єктів.
  • Аналітичні дані, отримані за використанням міжнародних формул та моделей, які показують перспективні українські товари та послуги на іноземних ринках в порівнянні з існуючою конкуренцією.
  • Наявність країн в Експортній стратегії України.

Які витрати несе компанія беручи участь у торговельній місії?

Кожна компанія самостійно оплачує лише особисті логістичні витрати переліт, проживання та харчування.

Також покриває кошти пов’язані з процесом отримання візи (наприклад візовий збір).

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності