Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Як проходить торговельна місія?

Як проходить торговельна місія?

Організація та проведення торговельної місії складаються з наступних етапів:

  1. Підготовка комплексного аналізу іноземного ринку по окремих секторах у співпраці з професійним іноземним консультантом з питань бізнесу / торгівлі, який спеціалізується на просуванні іноземних підприємств в обраній країні. Такий аналіз проводиться з метою вибрати продукти/послуги, що матимуть реальний потенціал розвитку на обраному ранку.
  2. Залучення до організації торговельної місії іноземних торгово-промислових палат, асоціацій та інших організацій.
  3. Оголошення 2-тижневої відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь у місії.
  4. Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для осіб зацікавлених участю у торговельній місії.
  5. Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування з компанією за участі іноземного консультанта.
  6. Формування остаточного переліку учасників торговельної місії.
  7. Робота з українськими компаніями з підготовки до торговельної місії.
  8. Організація персоналізованих бізнес-зустрічей у тісній кооперації з іноземним бізнес-консультантом.
  9. Пре-брифінг для бізнес делегації перед початком місії.
  10. Бізнес-візит до обраної країни.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності