Організація та проведення торговельної місії складаються з наступних етапів:
- Підготовка комплексного аналізу іноземного ринку по окремих секторах у співпраці з професійним іноземним консультантом з питань бізнесу / торгівлі, який спеціалізується на просуванні іноземних підприємств в обраній країні. Такий аналіз проводиться з метою вибрати продукти/послуги, що матимуть реальний потенціал розвитку на обраному ранку.
- Залучення до організації торговельної місії іноземних торгово-промислових палат, асоціацій та інших організацій.
- Оголошення 2-тижневої відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь у місії.
- Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для осіб зацікавлених участю у торговельній місії.
- Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування з компанією за участі іноземного консультанта.
- Формування остаточного переліку учасників торговельної місії.
- Робота з українськими компаніями з підготовки до торговельної місії.
- Організація персоналізованих бізнес-зустрічей у тісній кооперації з іноземним бізнес-консультантом.
- Пре-брифінг для бізнес делегації перед початком місії.
- Бізнес-візит до обраної країни.