Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Освітні заходи у рамках IT Trade Mission to Sweden

16 Листопада 2021 10:07

Освітні заходи у рамках IT Trade Mission to Sweden

У рамках реалізації проекту «Ukrainian Tech Days in Sweden», а також підготовки до участі у торговельній онлайн-місії до Швеції для представників українського ІТ-сектору, протягом жовтня-листопада відбулось декілька освітніх заходів.

Вони мали на меті презентувати потенціал шведського ринку для українських ІТ-компаній та ознайомити з особливостями проведення перемовин і бізнес-культури Швеції.

Організаторами проекту стали: Swedish National Board of Trade/ Open Trade Gate Sweden, ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», Sigma Software Group, Посольство Швеції в Україні та Посольство України у Швеції, а інформаційну підтримку надала - Free Trade Europa.

Серію освітніх заходів вже традиційно було розпочато з вебінару «Export Talks: Swedish IT market», до якого з вітальним словом долучились:

  • Андрій Литвин - заступник директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту,
  • Емма Волфелт - радниця з питань торговельної політики (Open Trade Gate Sweden),
  • Андрій Плахотнюк - Надзвичайний і Повноважний Посол України в Королівстві Швеція.

Під час заходу спікери висвітили наступні питання:

  • Метс Сімонссон (Open Trade Gate Sweden) представив огляд та потенціал шведського ринку для українських ІТ-компаній;
  • Лінда Ріден (Open Trade Gate Sweden) у своїй презентації зробила акцент на галузі охорони здоров’я Швеції, рішеннях e-healthcare, а також представила платформи для пошуку пропозицій для співпраці;
  • Антон Маруха (Sigma Software Group) поділився досвідом роботи українських ІТ-компаній у Швеції;
  • Глен Ходгсон (Free Trade Europa) презентував умови доступу та вимоги, яким мають відповідати постачальники ІТ-послуг.

Також під час брифінгу з учасниками торговельної місії Метс Сімонссон (OTGS) допоміг компаніям підготуватися до В2В-переговорів (від планування та проведення зустрічі до подальших кроків), а також надав рекомендації, як проводити фінансове дослідження потенційних клієнтів у Швеції.

Отримана інформація під час обох заходів стане корисною для українських ІТ-компаній під час проведення двосторонніх зустрічей з потенційними партнерами та у подальшому виході на ринок Швеції.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності