Вже вдев’яте українські виробники органічної продукції будуть презентовані на ключовій міжнародній виставці й галузі — «BIOFACH 2022».
Цьогоріч українські органічні компанії в офлайн-форматі знову презентують свою продукцію на Національному павільйоні України «Organic Ukraine Business Hub», організованому державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» спільно з громадською спілкою «Органічна Україна» у партнерстві з Міністерством аграрної політики та продовольства України та за підтримки Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН), швейцарсько-українських програм «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP) та «Органічна торгівля заради розвитку у Східній Європі» (OT4D), а також проекту «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA).
З 26 до 29 липня 2022 року 23 українські компанії у рамках Національного павільйону України та стенду, організованого асоціацією «Ягідництво України», презентуватимуть свою органічну продукцію, напрацьовуватимуть нові партнерства з іноземними компаніями та намагатимуться розширити географію експорту української органіки.
Керівник Офісу Андрій Ремізов очолить офіційну урядову делегацію України та візьме участь у робочих зустрічах із представниками міністерств різних країн, міжнародними організаціями та учасниками органічного ринку задля побудови довгострокового партнерства та подальшого розвитку органічного сектору в Україні.
Для компаній, які бажають провести B2B-зустріч з потенційним партнером, можна безкоштовно скористайтися майданчиком для перемовин на Національному павільйоні України.
Для цього потрібно подати заявку та забронювати найбільш зручні слоти за посиланням.