У рамках масштабного проєкту «GO ASIA: можливості для української харчової продукції на ринку Східної Азії» («Go Asia») Офіс з розвитку підприємництва та експорту разом з COIN та Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (Програма USAID КЕУ) проведе 17 лютого об 11:00 другий вебінар, який буде присвячено ринкам В'єтнаму, Сінгапуру та Таїланду.
До участі у вебінарі запрошують експортних менеджерів та комерційних директорів компаній-виробників харчової продукції, які є представниками малого та середнього бізнесу (МСБ), та прагнуть розвивати свої продажі в Азії.
Вебінар надасть можливість дізнатися про переваги та бізнес-можливості торгівлі у регіоні, обрати для себе найперспективніший ринок, зрозуміти інсайти та підготувати свою продукцію до потреб ринку країн Азії. Під час вебінару спікери будуть фокусуватися на наступних продуктах: мед, горіхи, продукти переробки фруктів та овочів, кондитерські вироби та зернові сніданки, продукти переробки м’яса, олія.
Під час вебінару буде презентовано дослідження країн, а учасники отримають практичні рекомендації для успішного експорту:
відкрита за посиланням.
Дедлайн заповнення форми для участі - 15 лютого 2022 року, 23:59.
Вебінари є частиною спільної ініціативи Офісу з розвитку підприємства та експорту та Програми USAID КЕУ щодо підвищення конкурентоспроможності експортерів-представників МСП на закордонних ринках завдяки доступу до цінної та актуальної ринкової інформації. USAID CEP підтримує ДУ «Офіс з розвитку підприємства та експорту» з доступом до баз даних Mintel, Euromonitor та Statista. Бази даних дозволяють відстежувати інформацію про споживчі ринки та продукти, динаміку розвитку роздрібних ринків, уподобання споживачів - все це задля покращення прийняття ділових рішень компаніями у плануванні експортної діяльності.
COIN Trade Development agency — компанія з розвитку торгівлі, яка спеціалізується на розвитку експорту харчових продуктів та агропромислових товарів до Японії та Азії.
У проєкті «Go Asia» передбачено серію вебінарів із фокусом на розвиток експорту української харчової продукції до 7 країн Південно-Східної Азії: Японії, Республіки Корея, Сінгапуру, Таїланду, В’єтнаму, Малайзії та Індонезії. Окрім вебінарів, передбачено низку індивідуальних консультацій з аналізом полиць супермаркетів обраних країн для компаній, які брали участь у торговельних онлайн-місіях до країн Азії.