49-ий Продовольчий ярмарок відбудеться з 9 до 15 травня 2024 року в Будві.
Ця традиційна виставка харчової промисловості, сільського господарства та суміжних галузей постійно надає експонентам бізнес-платформу для розміщення та просування продуктів і послуг.
Захід постійно сприяє налагодженню сильних і динамічних економічних зв'язків і діяльності між суб'єктами господарювання та інституційними партнерами на міжнародному рівні.
Паралельно з продовольчим ярмарком буде організовано туристичний, який дає можливість експонентам скористатися перевагами синергії виставкових платформ. Традиційна присутність великої аудиторії представників індустрії туризму, ЗМІ та професійних баєрів з Чорногорії та регіону напередодні літнього туристичного сезону дає можливість досягти значних комерційних ефектів.
Більш детально за посиланням.
Просимо перевіряти дати заходів, оскільки організатори можуть з різних причин переносити події.
У разі відсутності точної дати проведення заходу, може бути зазначено місяць, у якому подія відбулася у попередньому році (роках): після появи точної дати від організаторів, її одразу буде опубліковано.
Умови: зовнішній виставковий простір (мінімальна орендована площа 20 м2 ) – ціна 35 євро за м2 ; необлаштований виставковий зал - 50 євро за м2 ; облаштований простір: облаштована виставкова площа стенду включає оренду приміщення, монтаж стенда (система „abstract“) за ескізом учасника або за домовленістю, робочий стіл, стіл, 4 стільці, урна для сміття, робоче освітлення (мінімальна орендована площа 20м2 ) – 60 євро за м2 ; виставковий будиночок на зовнішній території (кожен 10+10м2 ) – 550 євро.
Додатковий інвентар: стіл – 10 євро; стілець – 5 євро; робочий стіл (100х100х50) – 50 євро; засклена виставкова площа: вітрина або робочий стіл – 50 євро за м2 ; підключення води – 50 євро; міні кухня: (мийка, плита, підключення води) – 200 євро; холодильник – 50 євро; охолоджена вітрина – 150 євро.
Додаткові послуги: фризовий друк по логотипу зі знаком (разом із заявкою обов’язкове подання логотипу та знака в електронному вигляді у векторному варіанті) – 50 євро; підключення електроенергії з фіксованим споживанням – 60 євро; транспортні послуги автонавантажувачем (вантажопідйомність до 3 тон за годину) – 50 євро.
Послуги реклами: плазмовий екран 42” (на час виставки) – 100 євро; рекламна щогла: (висота 7м, надається учасником на час тривалості виставки) – 50 євро.
Оригінал логотипу та знак надсилається на електронну адресу: marketing@jadranskisajam.co.me. Рекламна сторінка в каталозі виставки: 2 сторінка – 130 євро; 3 сторінка– 120 євро; 4 сторінка - 150 євро; 1/2 додаткової сторінки в каталозі – 40 євро; додаткова сторінка в каталозі – 80 євро.
Реєстрація учасників (обов'язкова реєстрація та внесення до каталогу) - 150 євро. На вартість оренди приміщення та інших послуг нараховується ПДВ 21%.
Особливі умови: знижка 5% на стенди площею понад 100 м2; 8% на стенди площею понад 200 м2.
Реєстраційні форми надсилають на e-mail: sajam@jadranskisajam.co.me, кінцевий термін подання - 14 квітня 2024 року.