Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Вебінарний проєкт «From business to business»

Постійні зміни в зовнішніх умовах, спричинені військовою агресією рф, створюють додатковий пласт проблем та перешкод на шляху ведення бізнесу, включно з експортом. Український бізнес шукає нові можливості для розвитку, освоєння нових ринків, вдосконалення продукції та оптимізації бізнес-процесів. Проте необхідні нові знання, які можна застосувати саме на практиці.

Дата: 17 Березня 2023 00:00
Категорія:Освітній контент

На вебінарах глядачі дізнаються про:

  • підвищення спроможності бізнесу швидше адаптуватись до сучасних викликів і знаходити гнучкі та дієві рішення для оперативного розв’язання поточних проблем;
  • відкриття нових можливостей на шляху експорту або першого виходу на зовнішні ринки;
  • актуальні знання з метою впровадження нових інструментів та підходів у поточній і стратегічній діяльності.

Для кого буде цікавим?

  • Керівників та менеджерів малого та середнього бізнесу;
  • Тих, хто хоче розширити ринок збуту або знайти нових клієнтів
  • Виробників або трейдерів, які вже продають свій товар в Україні, мали одиничні продажі на експорт або не мали.

Записи курсів:

Вебінар №1: «Як знайти нових клієнтів для продажів на експорт?»

  • Міфи про експорт
  • Як обрати країни для виходу на експорт
  • Як зрозуміти, хто є вашим цільовим клієнтом
  • Джерела з пошуку b2b клієнтів
  • Воронка продажів від А до Я

Спікер: Остап Павлюк, співзасновник компаній Growness Group, яка входить в трійку найуспішніших експортерів лікарських рослин, має 5 років в експорті, продажі на понад 20 країн, понад 100 b2b клієнтів.

Вебінар №2: «Експорт: як зробити перший крок та уникнути поширених помилок»

  • пошук потенційних клієнтів
  • узгодження експортної стратегії всередині компанії
  • шлях для виходу на експорт.

Спікер: Михайло Ганчук, засновник та СЕО компанії «Промавтоматика Вінниця», що стажувався та проходив бізнес-навчання в Німеччині, Швеції, Великобританії та США.

Вебінар №3: «Адаптація експортної пропозиції для закордонного ринку»

  • вимоги закордонних ринків для української продукції;
  • основні підготовчі кроки в закордонних продажах;
  • пропрацювання моделі продажу;
  • перевірку ніші / продукту в наявному попиті країн.

Спікерка: Юлія Шукурова, керівниця відділу В2В Enjoy The Wood, сертифікована консультантка з експорту, має досвід продажу товарів на ринки Азії, Близького Сходу, Європи та США.

Вебінар №4: «Міжкультурні компетенції. Кому, навіщо вони потрібні та як їх розвивати»

  • як культура впливає на бізнес-відносини
  • якими параметрами користуємося для порівняння різних культур
  • про рівні сприйняття культури та мистецтво корисних інтерпретацій
  • про міжкультурні компетенції та їх оцінку
  • як розвивати навички, необхідні для успішного міжкультурного співробітництва

Спікерка: Вікторія Спащенко, членкиня Ради Директорів SIETAR Europa, інтеркультуралістка, експертка з питань міжкультурної взаємодії.

Вебінар №5: «Залучення інвестицій від українських та закордонних інвесторів / фондів»

  • як потрібно готуватися до залучення інвестицій
  • де шукати інвесторів, контакти
  • на що насамперед звертають увагу інвестори
  • що таке фінансова модель проєкту
  • що робити, якщо інвестори відмовляють

Спікер: Сергій Кравецький, co-CEO SharePark з 5-річним досвідом в експортній діяльності.

Вебінар №6: «Криза — можливість трансформації та розвитку»

  • чи можливо підготуватися до кризи
  • прийняття та адаптація до нових реалій
  • чи може зростати бізнес під час кризи
  • команда в період кризи: звільнити не можна збільшити — як правильно поставити коми

Спікерка: Олена Токар, власниця мануфактури LOL&POP, досвід експорту до США з 2020 року.


Будь в курсі новин

Залиште адресу вашої електроної пошти та слідкуйте за новинами які ми підготували для вас.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності