ТМ UVAS — сучасна високотехнологічна компанія, яка спеціалізується на виробництві фасованої рафінованої соняшникової олії. Наявність сертифікатів міжнродного значення та досвід ведення бізнесу в різних країнах гарантують високу якість продукції й стабільну взаємовигідну співпрацю.
Україна є світовим лідером з виробництва соняшникової олії, якої у 2023 році експортовано на 5 млрд доларів США. Продукція UVAS має великий попит на міжнародних ринках, проте важливо для фокусування експортних продажів вибрати правильні цільові ринки, оскільки компанія має обмежені ресурси й невеликий обсяг виробництва, що змушує конкурувати з набагато більшими українськими виробниками та експортерами олії.
Після детального аналізу ринків було рекомендовано компанії сконцентруватися на Франції, оскільки саме вона один із головних гравців на світовому ринку соняшникової олії і є третім найбільшим імпортером рафінованої олії у світі. Водночас Україна — другий за обсягами постачальник олії до Франції.
У 2022 році, за даними Trade Map, обсяг постачання становив близько 80 млн доларів США. Крім того, компанія «UVAS» уже має досвід експорту олії до Франції, але це були не системні, а епізодичні продажі.
За моделлю Backhaus/Voeth, компанія «UVAS» — продуктовий бізнес, а рафінована соняшникова олія — це легкодоступний продукт на ринку, торгівля якого можлива з різними сегментами клієнтів. Для того, щоб правильно ідентифікувати ці сегменти, варто використати концепт ICP (Профіль ідеального клієнта, у випадку B2b — профіль компанії, що здатна отримати найбільшу вигоду від вашого продукту або сервісу). Це допоможе залучити потрібних покупців, оптимізувати маркетингові зусилля й побудувати партнерські відносини. У випадку UVAS визначено 3 ICP на ринку Франції:
На основі аналізу вибрано концепцію продажів через партнера з елементами прямих продажів (PUSH). У межах такої концепції рекомендовано:
Крім того, ефективними каналами пошуку можуть бути онлайн-довідники: «Europages», «Thomasnet», «Kompass Global».
Асоціації, які можуть надати цінні ресурси та зв’язки з потенційними партнерами на французькому ринку: ISA, ANIA, FEDIOL.
Матеріал підготовлено командою «Export Business Development Group».