Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Німецький ринок для виробників меблів: ресурси для формування ефективної стратегії на експортному ринку

ТОВ «Марксон» — виробник меблів на замовлення, який пропонує класичні рішення та інноваційні ідеї для інтер’єру, розроблення унікального дизайну й дотримання високих стандартів якості виробів та сервісу. Компанія планує підкорити своєю продукцією ринок Німеччини та запропонувати покупцю двоярусні дитячі ліжечка, виготовлені з натуральної деревини.

Експерти команди «GO4EXPORT» дослідили таргетований ринок та визначили низку умов, які є важливими для ефективного виходу й позиціювання на цьому ринку компанії ТОВ «Марксон»:

  • для більшості німецьких споживачів відповідність стандартам безпеки, якість та дизайн є одними з вирішальних факторів під час купівлі меблів для дітей;
  • 50% потенційних покупців активно шукають знижки та акції під час купівлі меблів, водночас понад 80% споживачів ретельно вивчають та довіряють відгукам інших покупців, зокрема в інтернеті, що є дуже важливим під час покупки.

Виробник «Марксон» активно використовував вебсайт та соціальні медіа, які орієнтовані переважно на українського споживача. Ураховуючи потреби та стратегії, команда «GO4EXPORT» за допомогою digital-інструментів підготувала для підприємництва рекомендації й покроковий план розвитку вебсайту, SEO, рекламних кампаній та SMM, що відповідають очікуванням і запиту споживачів у Німеччині. Окрім того, визначила ключові KPI, інструменти досягнення та моніторингу цих показників.

Для того, щоб вийти на німецький ринок у меблевому сегменті, варто звернути увагу на важливість створення якісного контенту, зокрема за такими напрямами:

  • продукт: якість, безпечність, функціональність та дизайн;
  • процес виробництва: відповідність концепції сталого розвитку та екологічності;
  • послуга: прозорість та чіткість щодо умов доставлення, способів оплати, безпечного оброблення кредитних карток і захисту даних покупців.

На додаток до якісного контенту обов’язково потрібно проводити моніторинг та вдосконалювати UX (user experience) вебсайту компанії, надаючи кращу навігацію, чіткі заклики до дій, можливість ознайомитися з відгуками «Bewertungen» і поширеними запитаннями «Häufige Fragen».

Безоплатні ресурси для кращого розуміння ринку та формування ефективної стратегії для експорту:

  1. AnswerThePublic — інструмент для аналізу ринку, який збирає та відстежує важливі питання й теми, які користувачі шукають у Google. Він допоможе виявити ідеї для контенту, ключові слова, а також можливості для органічного пошуку.
  2. SimilarWeb — інструмент для технічного аналізу вебтрафіку, який допомагає виявляти конкурентів, аналізувати цифровий ринок, вивчати аудиторію та вдосконалювати маркетингові стратегії.
  3. Microsoft Clarity — інструмент, який допомагає проаналізувати User experience та інтерфейс вебсайту й краще зрозуміти, як користувачі взаємодіють з вашим вебсайтом і контентом.

Експортерам потрібно здійснювати діджитал-моніторинг, оскільки це допоможе ухвалювати обґрунтовані рішення щодо експортної стратегії на основі якісного аналізу даних, а також підвищити свою видимість на міжнародному ринку за допомогою ефективних каналів комунікації, оптимізації вебсайтів і рекламних кампаній.

Підготовлено командою «GO4EXPORT»

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності