My Sleeping Gypsy — дизайнерський бренд, який створює жіночий одяг у стилі сучасного етно. В основі ідентичності бренду — стійкість, культурна спадщина, мистецтво та збереження навколишнього середовища. Водночас візуальна естетика бренду фокусується на богемному й трохи навіть шаманському стилі: вишивка, об’ємні вирізи, символічні орнаменти тощо. Бренд є адептом так званої slow fashion – позачасового дизайну, який можна носити протягом усього життя. У My Sleeping Gypsy вважають, що людям не потрібно більше одягу, їм потрібен кращий одяг.
Цільовим ринком дослідження обрано Японію, оскільки ця країна залишається третім за величиною імпортером модного одягу після ЄС і США. За даними дослідження Yano Research Institute, у 2022 році розмір ринку одягу оцінювався близько у 55 млрд доларів. Як один із провідних фешн-ринків у світі, Японія є законодавцем моди для інших країн Азії.
Японці цінують європейську якість виробництва одягу, дизайн та майстерність. Стандарти якості й очікування щодо обслуговування (процес продажу, пакування, післяпродажне обслуговування тощо) в Японії дуже високі.
Населення цієї країни є найстаршим у світі, середній вік у 2022 році становив 49,2 року, а споживачі, як правило, дуже лояльні до бренду одягу, який обирає старше населення.
Відповідальність і репутацію високо цінують у японській культурі, що має вирішальне значення для успішного виходу на ринок. Японія — єдина країна, де споживачі вважають саме рекомендації інших споживачів більш надійним джерелом інформації про продукт, ніж експертів.
За даними дослідження JAPAN’S APPAREL & TEXTILE MARKET, японські компанії з продажу одягу зосередилися на посиленні підходу OMO (Online-Merge-Offline), щоб взаємно залучати клієнтів між офлайн- та онлайн-магазинами, які стали популярними під час пандемії.
Традиційний ритейл домінує в Японії. За даними OOSGA, у 2022 році його загальний обсяг становив 1 167 млрд доларів, тоді як обсяг операцій e-commerce — лише 97 млрд доларів. Тому важливо, виходячи на цей ринок, намагатися поєднати обидва канали і бути присутнім як на платформах e-commerce для продажу одягу, як-от Rakuten, ZOZOTOWN або Dot-st, D-fashion, так і офлайн.
Основними пунктами адаптації бренду одягу до ринку Японії є:
Загалом Японія має унікальний культурний і суспільний вплив, на відміну від споживачів із західних країн, що потрібно враховувати під час розроблення маркетингових і продуктових стратегій.
Підготовлено командою Export Business Development Group.