Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Дослідження ринку Японії для бренду «My Sleeping Gypsy»

My Sleeping Gypsy — дизайнерський бренд, який створює жіночий одяг у стилі сучасного етно. В основі ідентичності бренду — стійкість, культурна спадщина, мистецтво та збереження навколишнього середовища. Водночас візуальна естетика бренду фокусується на богемному й трохи навіть шаманському стилі: вишивка, об’ємні вирізи, символічні орнаменти тощо. Бренд є адептом так званої slow fashion – позачасового дизайну, який можна носити протягом усього життя. У My Sleeping Gypsy вважають, що людям не потрібно більше одягу, їм потрібен кращий одяг.

Цільовим ринком дослідження обрано Японію, оскільки ця країна залишається третім за величиною імпортером модного одягу після ЄС і США. За даними дослідження Yano Research Institute, у 2022 році розмір ринку одягу оцінювався близько у 55 млрд доларів. Як один із провідних фешн-ринків у світі, Японія є законодавцем моди для інших країн Азії.

Японці цінують європейську якість виробництва одягу, дизайн та майстерність. Стандарти якості й очікування щодо обслуговування (процес продажу, пакування, післяпродажне обслуговування тощо) в Японії дуже високі.

Населення цієї країни є найстаршим у світі, середній вік у 2022 році становив 49,2 року, а споживачі, як правило, дуже лояльні до бренду одягу, який обирає старше населення.

Відповідальність і репутацію високо цінують у японській культурі, що має вирішальне значення для успішного виходу на ринок. Японія — єдина країна, де споживачі вважають саме рекомендації інших споживачів більш надійним джерелом інформації про продукт, ніж експертів.

За даними дослідження JAPAN’S APPAREL & TEXTILE MARKET, японські компанії з продажу одягу зосередилися на посиленні підходу OMO (Online-Merge-Offline), щоб взаємно залучати клієнтів між офлайн- та онлайн-магазинами, які стали популярними під час пандемії.

Традиційний ритейл домінує в Японії. За даними OOSGA, у 2022 році його загальний обсяг становив 1 167 млрд доларів, тоді як обсяг операцій e-commerce — лише 97 млрд доларів. Тому важливо, виходячи на цей ринок, намагатися поєднати обидва канали і бути присутнім як на платформах e-commerce для продажу одягу, як-от Rakuten, ZOZOTOWN або Dot-st, D-fashion, так і офлайн.

Основними пунктами адаптації бренду одягу до ринку Японії є:

  • Розмір і посадка. Японські жінки мають менші розміри, ніж європейські, тому рекомендовано в асортименті мати XS, S. А в дизайні суконь і спідниць — орієнтуватися на довжину нижче колін і закриті плечі.
  • Палітра кольорів. У Японії найпопулярніші бліді, спокійні та глибокі темні кольори.
  • Тактильне та цікаве упакування.

Загалом Японія має унікальний культурний і суспільний вплив, на відміну від споживачів із західних країн, що потрібно враховувати під час розроблення маркетингових і продуктових стратегій.

Підготовлено командою Export Business Development Group.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності