REZON — львівський виробник кераміки, який має вісім відділів виробництва — від розроблення до сортування. На підприємстві працюють тільки висококваліфіковані фахівці та знавці своєї справи. Компанія створює вироби за оригінальними ескізами вручну та з використанням високоякісних українських керамічних мас. У виробах наявна унікальна техніка металізації кераміки, а асортимент налічує вази, горщики й кашпо для квітів, посуд, аромалампи, свічки та інші вироби.
Оскільки для іспанців естетика, сучасний дизайн, кольори, краса й можливість адаптації продукту є дуже важливими, було обрано для аналізу щодо перспектив виходу на експорт продукції REZON саме Іспанію. А продуктом для аналізу ринку вибрано горщики й кашпо для квітів.
Одна з найважчих частин адаптації для компаній під час виходу на цей ринок — розуміння місцевих бізнес-традицій та культурних особливостей. Наприклад, іспанці цінують особисті стосунки, тому побудова довгострокових відносин може виявитися ключовою. Також важливо розуміти місцевий спосіб ухвалення рішень та особливості ведення бізнесу.
Культурні та споживчі особливості:
Стратегії та рекомендації, які допоможуть ефективно вийти на ринок Іспанії та конкурувати там:
Врахування всіх рекомендацій та адаптація продукції допоможе компанії «REZON» успішно вийти на ринок Іспанії та здобути широке визнання.
Підготовлено командою Ukrainian Export Solutions.