Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Як продавати модні шкарпетки на ринку Південної Кореї

Dodo Socks — український бренд шкарпеток та спідньої білизни, покликаний популяризувати українську культуру у світі. На унікальний дизайн творців надихають події, місця та люди, які разом творять українську ідентичність та національну свідомість. Оскільки саме дизайн виробів є ключовим конкурентним важелем, Dodo Socks орієнтовані на країни з високим рівнем доходу, як-от Південна Корея.

Ринок модних шкарпеток у Південній Кореї має досить високий потенціал. Культура K-Pop і K-Fashion надихають людей виражати себе через свій одяг. Шкарпетки вважаються більше, ніж аксесуаром. Корейці особливо цінують барвистий і грайливий дизайн, оскільки він передає позитивні емоції та радісне сприйняття життя. Це спосіб підкреслити особистість й індивідуальність.

Корейські виробники більше орієнтовані на стиль та індивідуальність споживача, а іноземні бренди пропагують комфорт і якісні матеріали. Щодо цінової політики, то щоденні шкарпетки доступні лише за 0,5 долара, а от ціна модних корейських коливається від 3,5 до 11 доларів, а імпортних — досягає 12–35 доларів.

Особливості ринку Південної Кореї

Щоб ефективно продавати продукти чи послуги корейським споживачам, іноземні компанії повинні мати змогу спілкуватися місцевою мовою, що можна вважати найбільшою перешкодою для ведення українського бізнесу в Кореї.

Корейська культура глибоко вкорінена в традиціях, і це впливає на рішення споживачів щодо покупки. Корейці високо цінують увічливість, тому торговельним маркам слід пам’ятати про те, як вони взаємодіють із клієнтами. Це передбачає все: від пакування та реклами до продажів.

Унікальне дизайнерське пакування допоможе вирізнитися серед конкурентів, а преміальне упакування може вплинути на сприйняття якості продукту.

Об’єднання продуктів у сети також може бути гарною пропозицією для ринку, оскільки корейські пари носять однакові вбрання не лише для того, щоб публічно показати свою любов одне до одного, а й щоб відчути близькість.

Варто звернути особливу увагу на неактуальність наборів із чотирьох одиниць, оскільки число 4 вважається дуже нещасливим у Південній Кореї

Корейський партнер є обов’язковим для успіху на ринку. B2B-дистриб’юція є рекомендованою моделлю виходу на ринок. Серед потенційних дистриб’юторів для представлення продукції Dodo Socks на корейському ринку можна розглядати магазини стилю життя, концепцстори та магазини домашнього декору.

Опрацювання альтернативних шляхів логістики та оптимізація упакування має допомогти контролювати ціноутворення для імпортерів і зайняти ринкову нішу модних шкарпеток європейської якості за ціною корейського продукту. Комунікаційні повідомлення про доступну якість, комфортне носіння та емоційний добробут можуть знайти відгук у серцях корейських покупців.

Підготовлено командою Overseas Market Navigator Consultancy.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності