Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Конкурентне середовище ринку Німеччини: аналіз для виробника текстилю та уніформи для HORECA — «ITA Dream»

Українська компанія «ITA Dream» заснована двома сестрами та працює на українському ринку вже 25 років, з яких останні 6 — під власним брендом. Наразі у компанії працюють 38 висококваліфікованих співробітників. Основний профіль — виготовлення та продаж столового текстилю та високоякісної уніформи для сектору HoReCa.

Компанія має певний досвід несистемного експорту продукції до чотирьох країн ЄС. Тож у межах розширення експортної діяльності цільовим ринком клієнтом обрано Німеччину, оскільки він один із найбільших у ЄС та, згідно з галузевими прогнозами до 2029 року, зростатиме в середньому на 5,83% на рік.

Команда експертів Export IQ agency в межах модуля № 4 проаналізувала конкурентне середовище та позиціювання брендів на цільовому ринку. І з метою адаптації продуктів компанії «ITA Dream» на німецькому ринку запропоновано ідею створити «конструктор продукту», яка дасть змогу вирізнитися серед конкурентів, що пропонують різноманітний асортимент стандартних позицій за привабливою ціною, шляхом надання саме індивідуальних та персоналізованих продуктів.

Узагальнюючи результати дослідження, клієнту надано рекомендації:

  • Концентрація на окремих регіонах Німеччини, а також на відвідуванні підприємств громадського харчування та фестивалів «street food» для вивчення місцевої специфіки.
  • Просування на німецький ринок двома паралельними способами: e-commerce через вебсайт та прямий експорт B2B — через місцевих дистриб’юторів або представників.
  • Прямі продажі кінцевим споживачам: контекстна реклама, Google Shopping, Meta Ads з тестуванням на невеликих бюджетах до 300 доларів.
  • Оновлення сайту: німецька мова, розмірна сітка, умови доставлення, а також ціни в євро для користувачів, які відвідують сайт із країн ЄС.

B2B-продажі рекомендовано запустити за 2 етапи:

  1. B2B-продажі через налагодження зв’язків та партнерства з українськими асоціаціями в Німеччині.
  2. Розширення впізнаваності бренду в Німеччині за допомогою партнерства з місцевими інфлюенсерами, публікацій у профільних журналах, соціальних мережах та участі в спеціальних виставках.

Додатковими важливими кроками є: розвиток LinkedIn для підвищення впізнаваності бренду в сегменті B2B, участь у спеціалізованих офлайн-виставках та використання вищезгаданого «конструктора продукту» як додаткової унікальної торговельної пропозиції (УТП).

Підготовлено командою Export IQ agency.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності