Українська компанія «ITA Dream» заснована двома сестрами та працює на українському ринку вже 25 років, з яких останні 6 — під власним брендом. Наразі у компанії працюють 38 висококваліфікованих співробітників. Основний профіль — виготовлення та продаж столового текстилю та високоякісної уніформи для сектору HoReCa.
Компанія має певний досвід несистемного експорту продукції до чотирьох країн ЄС. Тож у межах розширення експортної діяльності цільовим ринком клієнтом обрано Німеччину, оскільки він один із найбільших у ЄС та, згідно з галузевими прогнозами до 2029 року, зростатиме в середньому на 5,83% на рік.
Команда експертів Export IQ agency в межах модуля № 4 проаналізувала конкурентне середовище та позиціювання брендів на цільовому ринку. І з метою адаптації продуктів компанії «ITA Dream» на німецькому ринку запропоновано ідею створити «конструктор продукту», яка дасть змогу вирізнитися серед конкурентів, що пропонують різноманітний асортимент стандартних позицій за привабливою ціною, шляхом надання саме індивідуальних та персоналізованих продуктів.
Узагальнюючи результати дослідження, клієнту надано рекомендації:
B2B-продажі рекомендовано запустити за 2 етапи:
Додатковими важливими кроками є: розвиток LinkedIn для підвищення впізнаваності бренду в сегменті B2B, участь у спеціалізованих офлайн-виставках та використання вищезгаданого «конструктора продукту» як додаткової унікальної торговельної пропозиції (УТП).
Підготовлено командою Export IQ agency.