ТМ Twinsocks — український виробник панчішно-шкарпеткових виробів, який шиє свої вироби за допомогою сучасних в’язальних машин. Технічні та виробничі спроможності дають змогу гнучко підлаштуватися під будь-який запит споживача і навіть запропонувати невеликі партії шкарпеток за короткий термін постачання.
Досить сприятливим для виходу на експорт для підприємств сектору легкої промисловості є країни Балтії, тому що:
- Литву, Латвію, Естонію класифікують як країни з високим рівнем доходу,
- 0 податок у разі експорту з України (через Угоду про асоціацію з ЄС між ЄС та Україною),
- Через холодний клімат балтійський ринок, що динамічно зростає, має попит на високоякісні вовняні шкарпетки,
- За якісні теплі шкарпетки покупці готові платити більше.
Проте конкуренція на цьому ринку досить інтенсивна з боку як місцевих виробників, так і Китаю.
Як виробникам адаптувати продукцію для продажу на іноземному ринку
- Дослідити попит на шкарпетки в країнах Європи та вивчити вподобання.
- Забезпечити сертифікацію продукції відповідно до європейських стандартів безпеки та якості.
- Дотримуватися стандартів маркування та пакування, що вимагають на ринку Європи.
- Використовувати мову маркування та інструкцій, яка розуміла споживачам у країнах, куди ви маєте намір експортувати, наприклад, англійську.
- Адаптувати конкурентоспроможні ціни до ринку Європи, враховуючи витрати на доставлення, сертифікацію та якість.
- Розширення асортименту чоловічих шкарпеток до 45–47 розміру, шкарпеток з вовни (вища ціна) та мультиупаковки з трьох і більше пар.
Поради щодо виходу на ринки Балтії:
- Найкраща модель входу — знайти надійного дистриб’ютора, який може охопити всі країни Балтії або налагодити B2B безпосередньо з торговельними мережами, як-от «Rimi», «Maxima», «Drogas», «Elvi», «Mego», «Top».
- Для налагодження співпраці та продажів рекомендують у команді мати вмотивованого місцевого агента або представника в країнах Балтії. Знання ділової культури та сильні навички ведення переговорів є ключовими моментами успішного бізнесу в ЄС.
- Споживач хоче хорошої якості за низькою ціною.
- Найкращий спосіб представити свій продукт продавцю — надіслати пакет зі зразками безпосередньо до головного офісу.
- Під час переговорів використовуйте USP: гнучкість, приваблива ціна, висока якість, невеликі партії, широкий асортимент.
- Розробляючи стратегію розширення європейського ринку, приділяйте більше уваги питанням сталого розвитку та перероблення.
- Відвідайте вебсайти потенційних покупців (наприклад, компанія «Rimi» чи «Drogas») та вивчіть детальну інформацію про те, як стати постачальником і в чому саме вони зацікавлені.
Підготовлено командою GO4EXPORT.