Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Вихід на ринки Балтії для виробників сектору легкої промисловості: аналіз для компанії «Twinsocks»

ТМ Twinsocks — український виробник панчішно-шкарпеткових виробів, який шиє свої вироби за допомогою сучасних в’язальних машин. Технічні та виробничі спроможності дають змогу гнучко підлаштуватися під будь-який запит споживача і навіть запропонувати невеликі партії шкарпеток за короткий термін постачання.

Досить сприятливим для виходу на експорт для підприємств сектору легкої промисловості є країни Балтії, тому що:

  • Литву, Латвію, Естонію класифікують як країни з високим рівнем доходу,
  • 0 податок у разі експорту з України (через Угоду про асоціацію з ЄС між ЄС та Україною),
  • Через холодний клімат балтійський ринок, що динамічно зростає, має попит на високоякісні вовняні шкарпетки,
  • За якісні теплі шкарпетки покупці готові платити більше.

Проте конкуренція на цьому ринку досить інтенсивна з боку як місцевих виробників, так і Китаю.

Як виробникам адаптувати продукцію для продажу на іноземному ринку

  • Дослідити попит на шкарпетки в країнах Європи та вивчити вподобання.
  • Забезпечити сертифікацію продукції відповідно до європейських стандартів безпеки та якості.
  • Дотримуватися стандартів маркування та пакування, що вимагають на ринку Європи.
  • Використовувати мову маркування та інструкцій, яка розуміла споживачам у країнах, куди ви маєте намір експортувати, наприклад, англійську.
  • Адаптувати конкурентоспроможні ціни до ринку Європи, враховуючи витрати на доставлення, сертифікацію та якість.
  • Розширення асортименту чоловічих шкарпеток до 45–47 розміру, шкарпеток з вовни (вища ціна) та мультиупаковки з трьох і більше пар.

Поради щодо виходу на ринки Балтії:

  • Найкраща модель входу — знайти надійного дистриб’ютора, який може охопити всі країни Балтії або налагодити B2B безпосередньо з торговельними мережами, як-от «Rimi», «Maxima», «Drogas», «Elvi», «Mego», «Top».
  • Для налагодження співпраці та продажів рекомендують у команді мати вмотивованого місцевого агента або представника в країнах Балтії. Знання ділової культури та сильні навички ведення переговорів є ключовими моментами успішного бізнесу в ЄС.
  • Споживач хоче хорошої якості за низькою ціною.
  • Найкращий спосіб представити свій продукт продавцю — надіслати пакет зі зразками безпосередньо до головного офісу.
  • Під час переговорів використовуйте USP: гнучкість, приваблива ціна, висока якість, невеликі партії, широкий асортимент.
  • Розробляючи стратегію розширення європейського ринку, приділяйте більше уваги питанням сталого розвитку та перероблення.
  • Відвідайте вебсайти потенційних покупців (наприклад, компанія «Rimi» чи «Drogas») та вивчіть детальну інформацію про те, як стати постачальником і в чому саме вони зацікавлені.

Підготовлено командою GO4EXPORT.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності