Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Адаптація продукту для успішного входу на ринок Польщі бренду жіночого одягу «GARNE»

Компанія «GARNE» з міста Рівне є виробником одягу зі стильною базовою лінійкою для зайнятих жінок, які цінують свій час і гроші. Завдяки широкому вибору розмірів, різноманітним моделям та матеріалам, а також стійкому попиту на якісний стильний одяг в Україні бренд наважився розширити свої ринки.

Польщу вибрано як перспективний ринок для експорту через близькість та щораз вищу зацікавленість польських споживачів до якісного одягу. Для успішного введення продукту на цей ринок важлива готовність продукту, а для GARNE це:

  • широкий вибір розмірів та моделей,
  • власний відділ друку,
  • практика сталих та екологічних виробничих процесів.

Адаптація продукту для нового ринку — складний процес, що вимагає глибокого аналізу та стратегічного підходу, тому наша команда використовувала такі інструменти:

  • аналіз ринку та конкурентів, опитування представників цільової аудиторії,
  • вивчення культурних, регулятивних та споживчих особливостей польського ринку,
  • аналіз та порівняння з попереднім досвідом компанії на локальному ринку.

У процесі роботи, порівнюючи доступний жіночий одяг на ринку Польщі та України, побачили, що, крім доступної ціни (що є спільним для обох країн), польський ринок більш орієнтований на сталість виробництва одягу. Окрім того, польські жінки віддають перевагу штанам, натуральним тканинам та класичним кольорам.

Відповідно до результатів глибинного аналізу для бренду «GARNE» порекомендували розглянути одночасно 2 сценарії виходу на ринок Польщі — В2С (електронна комерція) та В2В (відшивання моделей для польських сталих фешн-брендів). Також наголосили на тому, що варто сфокусуватися на екологічності бренду в літній колекції з натуральних тканин (льон). Крім того, розробивши портрет споживача для обох сценаріїв (див. портрет кінцевої споживачки на рис. 1), ми надали рекомендації щодо адаптації продукту та стратегії виходу на ринок.

Рис 1: Портрет ідеального споживача (В2С)

Рис 1: Портрет ідеального споживача (В2С)

Виклики у процесі адаптації продукту Garne для ринку Польщі:

  • Культурні та мовні нюанси. Перевірити милозвучність назви бренду для польської споживачки.
  • Смаки та купівельні звички: адаптація до умов доставлення, повернення, систем платежу тощо.

Необхідні зміни та ресурси:

  • Підготовлення вебсайту: адаптація до потреб польського ринку та місцевих вимог, переклад контенту;
  • Розширення рекламного бюджету для просування продукту на польському ринку, зокрема у цифрових медіа;
  • Робота з B2B-клієнтами: створення сторінки, на якій зазначені переваги співпраці локальних фешн-брендів з компанією «GARNE», а також каталог основних моделей, тканин, виробничих потужностей та цін.

Для клієнта стала цікавою несподіванкою наша рекомендація подивитися також на В2В (фешн-бренди Польщі) як на можливість ознайомитися з новим ринком без додаткових інвестицій у побудову бренду. Іноді можливості для клієнта лежать у неочікуваних сегментах, і ми в GO2EXPORT допомагаємо їх побачити.

Підготовлено командою Go2Export.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності