Компанія «GARNE» з міста Рівне є виробником одягу зі стильною базовою лінійкою для зайнятих жінок, які цінують свій час і гроші. Завдяки широкому вибору розмірів, різноманітним моделям та матеріалам, а також стійкому попиту на якісний стильний одяг в Україні бренд наважився розширити свої ринки.
Польщу вибрано як перспективний ринок для експорту через близькість та щораз вищу зацікавленість польських споживачів до якісного одягу. Для успішного введення продукту на цей ринок важлива готовність продукту, а для GARNE це:
Адаптація продукту для нового ринку — складний процес, що вимагає глибокого аналізу та стратегічного підходу, тому наша команда використовувала такі інструменти:
У процесі роботи, порівнюючи доступний жіночий одяг на ринку Польщі та України, побачили, що, крім доступної ціни (що є спільним для обох країн), польський ринок більш орієнтований на сталість виробництва одягу. Окрім того, польські жінки віддають перевагу штанам, натуральним тканинам та класичним кольорам.
Відповідно до результатів глибинного аналізу для бренду «GARNE» порекомендували розглянути одночасно 2 сценарії виходу на ринок Польщі — В2С (електронна комерція) та В2В (відшивання моделей для польських сталих фешн-брендів). Також наголосили на тому, що варто сфокусуватися на екологічності бренду в літній колекції з натуральних тканин (льон). Крім того, розробивши портрет споживача для обох сценаріїв (див. портрет кінцевої споживачки на рис. 1), ми надали рекомендації щодо адаптації продукту та стратегії виходу на ринок.
Рис 1: Портрет ідеального споживача (В2С)
Виклики у процесі адаптації продукту Garne для ринку Польщі:
Необхідні зміни та ресурси:
Для клієнта стала цікавою несподіванкою наша рекомендація подивитися також на В2В (фешн-бренди Польщі) як на можливість ознайомитися з новим ринком без додаткових інвестицій у побудову бренду. Іноді можливості для клієнта лежать у неочікуваних сегментах, і ми в GO2EXPORT допомагаємо їх побачити.
Підготовлено командою Go2Export.