Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Як практичні інструменти Global E-commerce Access вплинули на компанію з виробництва текстилю для дому

Як практичні інструменти Global E-commerce Access вплинули на компанію з виробництва текстилю для дому

Для мене дуже важливо, щоб постільна білизна була приємною до тіла, виключно натуральною, а ще була красивою і, звичайно, довго слугувала, не втрачаючи свого естетичного зовнішнього вигляду. І я створила саме таку! LILA Textil Home — виробниче підприємство з пошиття та продажу високоякісного натурального текстилю для дому.

Що саме спонукало почати власну справу? Як залучали необхідні ресурси для старту бізнесу?

Тканинами та текстурами я почала цікавитися давно. Вже понад 4 роки маю власне ательє з пошиття та ремонту одягу. Спочатку ми шили поодинокі індивідуальні замовлення, а я все поглиблювала свої знання у видах тканин, складі, техніці та вимогах пошиття, мріяла розвивати цей напрям. Постійно шукала можливостей для масштабування, адже дуже хотілося організувати власне професійне виробництво. Коли виграла грант на розвиток власної справи в межах програми «єРобота», моя мрія стала реальністю! За грантові кошти вдалося придбати необхідне обладнання та сировину.

У лютому 2023 року я запустила виробництво, а у травні вже відкрила офлайн-шоурум. Зараз продовжую активно розвивати улюблену справу, яка приносить мені реалізацію та задоволення, а клієнтам — комфорт, радість та насолоду від дійсно класного продукту.

Коли ви нарешті зрозуміли, що варто спробувати продавати свій товар за кордон?

Вихід на нові ринки збуту — це завжди про розвиток. Я мрію створити велике успішне виробниче підприємство, відомий бренд текстилю, хочу зміцнювати економіку нашої країни й використовую для цього всі можливі інструменти. Українці вміють створювати найкращі товари та послуги, а тому про це має дізнатися світ.

BIOFACH

Як вибрали шлях або канали продажів за кордон?

Я лиш розпочинаю свій шлях виходу на міжнародний ринок. Спочатку було страшно. Незрозуміло, з чого почати, як ефективно налаштувати нові процеси. Потрібно було знайти та дослідити багато нової інформації. Тут мені допомогла освітня програма «Global E-commerce Access». Якісна теорія та практичні інструменти для аналізу своєї ніші, конкурентів, умов виходу дали змогу створити алгоритм дій і зробити перші кроки у вибраному напрямі.

Чи допомогла вашому бізнесу програма «Global E-Commerce»?

Такі програми допомагають українському бізнесу зростати, розширювати свої горизонти та не боятися виходити за межі українського ринку. Завдяки інформаційній та менторській підтримці вже не страшно рухатися вперед і досягати нових вершин.

Під час навчання за програмою «Global E-commerce Access» я здобула знання, які допомогли створити чіткий план для виходу мого бізнесу на міжнародний ринок. Окрім цього, фахівці допомогли вибрати канал продажів за кордон, який відповідатиме моїм можливостям та потребам — маркетплейс «Etsy». Ми вже зареєстрували магазин на платформі, під’єднали платіжні системи й наповнюємо наші картки товарів.

Історія LILA Textil Home лише починає набирати обертів. Тож далі тільки вперед, і все найцікавіше попереду!

Освітня програма «Global E-commerce Access» ініційована мережею центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України й Офісу з розвитку підприємництва та експорту, у межах проєкту International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», який фінансується Урядом Японії.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності