Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Як освітня програма «Global E-commerce Access» сприяла українському виробнику рушникосушок

Як освітня програма «Global E-commerce Access» сприяла українському виробнику рушникосушок

Компанія «Навін» (NAVIN) — це український виробник рушникосушок, які виготовляють з високоякісних матеріалів і відповідають найвищим стандартам якості. Їхня мета — підтримувати українську промисловість та її розвиток. NAVIN пишається тим, що кожен продукт компанія виготовляє в Україні, адже це дає змогу активно співпрацювати з українськими талановитими майстрами та фахівцями для створення товарів високої якості.

Що саме спонукало почати власну справу?

Проєкт бізнесу та бренду «NAVIN» бере свій початок у 2000 році на Донеччині. На той час ми вже мали багаторічний досвід продажів товарів сантехніки. Саме присутність у цій сфері показала, що на українському ринку був дефіцит продукції у наших підприємств. Це і було, напевно, поштовхом до дій. Тоді вкладати у розвиток українського виробництва було доволі ризикованим кроком, адже така продукція ще була невідомою та її не цінували серед покупців, не кажучи вже про європейський ринок. Проте ми вірили в наш товар, тому й ризикнули.

Незалежність та бажання забезпечити споживачів якісним продуктом — це й була наша мета та мотивація. Ми щиро вірили у потенціал українського виробництва, тому й не опустили рук.

Як залучали необхідні ресурси для старту бізнесу?

Ми стартували з мінімальними ресурсами, але з великою визначеністю та ентузіазмом. На початку нашого шляху в нас були доволі обмежені можливості, тому часто доводилося використовувати власні заощадження та кредитні кошти. Це вимагало великої відданості справі та ретельного фінансового планування. Був дійсно важкий період, можливо, навіть переломний. Проте, озираючись назад, можемо впевнено сказати, що результат вартував усіх зусиль.

Один із ключових факторів, який дав змогу швидко та ефективно визначити потреби ринку, — наші знання та досвід у цій галузі. Ми самостійно займалися розробкою кожного робочого етапу: від дизайну продукції до стратегій маркетингу та оптимізації виробничих процесів. Адже головною метою підприємства було створити по-справжньому незалежний та конкурентоспроможний український продукт, а тому треба було робити все можливе для цього. Так, наприклад, щоб стимулювати регіональне підприємництво, почали активну співпрацю з місцевими постачальниками та виробниками.

Перші прибутки розширили наші можливості та допомогли залучити додаткові ресурси, як-от інвестиції та партнерські угоди. Маючи велику мету, ми йшли до неї та робили все для розвитку дійсно якісного продукту.

BIOFACH

Коли ви нарешті зрозуміли, що варто спробувати продавати свій товар за кордон?

З моменту заснування бренду команда мріяла про можливість виходу нашої продукції на міжнародний ринок. Хоч тоді це здавалося недосяжним, навіть нереальним.

2014 рік виявився переломним та складним для кожного українця в усіх аспектах. Наша команда була вимушена покинути рідний Донецьк та релокуватися. У 2015 році ми стали свідками нового початку нашого життя та бізнесу. Починаючи все з нуля, визначилися з головними цілями, одна з яких — розширення географії продажу нашої продукції. Вихід на міжнародний ринок був викликом і водночас шансом розширити та масштабувати підприємство. Саме така спрямованість на експорт стала для нас поштовхом відновити виробництво на новому місці. Прагнення розвивати український продукт на міжнародному рівні мотивувало вперто працювати далі.

Розкажіть про ваші основні досягнення

За роки існування бренду наша команда стикнулася з різними випробуваннями: вимушений переїзд, втрата дому та клієнтської бази, економічна криза в країні. Проте завдяки наполегливості й великим зусиллям кожного співробітника ми зуміли не лише відновити, а й збільшити кількість наших клієнтів.

Поступово ми увійшли до чільної 3-ки українських виробників рушникосушок. З 2016 року розпочалася активна співпраця з масштабними українськими маркетплейсами, що призвело до стабільного зростання об’ємів продажів на 20–30% щорічно.

Потім прийшов Covid-19. Пандемія принесла нові виклики та труднощі для бізнесу. Але ми пройшли через них, запустили новий сайт та впровадили інноваційні стратегії, що забезпечило значний приріст обсягів продажу продукції.

На початку повномасштабного вторгнення нам вдалося зберегти бізнес і, що найважливіше, наших співробітників, адже саме команда — найцінніший ресурс. Також відчули потужну підтримку від наших закордонних партнерів. Деякі з них, не зважаючи на ризики та обставини, зробили подвійні замовлення, інші — почали донатити великі суми на ЗСУ та всіляко намагалися підтримати нас. Це і є показником довіри та впізнаваності бренду на міжнародному рівні.

Як вибрали шлях або канали продажів за кордон?

Налагодження експорту — складний та кропіткий процес, який вимагає ретельного планування. Ми почали з вибору шляхів продажу продукції за кордон. Аналіз ринків сусідніх країн дав розуміння, що відкриття філії у Польщі може стати ключовим кроком у нашому стратегічному розвитку. Ми мріяли не лише про продаж українських продуктів за кордоном, а й про створення стабільних партнерських відносин. У перспективі це рішення дало нам змогу у 2022 році почати продавати на Allegro — одному з найбільших польських маркетплейсів.

Окрім Польщі, у 2022 році ми успішно вийшли на наймасштабніший маркетплейс «Amazon» у Німеччині. Це дало можливість розширити географію експорту та заявити про себе на європейському рівні.

Продуманий комплексний підхід допоміг нам ефективно реалізувати наш товар за кордоном, побудувати міцні партнерські відносини та стабільно розвивати український бренд на міжнародних ринках.

Чи допоміг вашому бізнесу проєкт «Global E-Commerce»?

Проєкт «Global E-Commerce» виявився надзвичайно ефективним для нашого бізнесу. Здобуті знання допомогли вдосконалити процеси побудови репутації бренду на міжнародному рівні. Так, наприклад, для залучення нових клієнтів і партнерів ми й надалі використовуємо різноманітні маркетингові стратегії, які отримали у межах проєкту.

Окрім цього, участь у проєкті дала нам можливість дізнатися більше про новітні технології та інновації. Один із важливих кроків у наших стратегічних планах — це впровадження роботизації та автоматизації виробництва рушникосушок. Ми віримо, що використання сучасних технологій дасть нам змогу покращити якість виготовлення та зробити дійсно відомий і конкурентоздатний продукт, який зможе потужно заявити про український бізнес на світовому ринку.

Команда NAVIN активно підтримує та рекомендує підприємцям не боятися труднощів, якими б вони не були, і розвивати власні справи не лише в межах країни, а й за кордоном. Вважаємо, що проєкт «Global E-Commerce» значно сприяє цьому процесу та надає необхідні бізнесу навички та інструменти для вивчення міжнародних ринків і розвитку експорту.

Освітня програма «Global E-commerce Access» ініційована мережею центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України й Офісу з розвитку підприємництва та експорту, у межах проєкту International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», який фінансується Урядом Японії.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності