Експорт — один з ефективних шляхів просування та масштабування українських товарів на міжнародні ринки. Для того, щоб збільшити об'єми продажів в онлайні, потрібно привернути увагу нової аудиторії. Чим більше трафіку на сайті, тим вища ймовірність, що потенційний клієнт здійснить конверсію та продовжить з вами співпрацю.
Таргетована реклама у Meta Ads допомагає залучити цільовий трафік з Facebook або Instagram за короткий проміжок часу. Ми підготували детальний ґайд, як правильно запустити рекламу в соціальних мережах.
Ґайд розроблено агентством результативного інтернет-маркетингу «Webpromo» спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту та національним проєктом Дія.Бізнес. Матеріал підготовлено на основі виступу Head of PPC Webpromo Івана Бурача.