Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Від участі у BIOFACH 2023 до укладення контрактів на 700 000 євро: історія компанії «УКР-ВОЛНАТ»

Від участі у BIOFACH 2023 до укладення контрактів на 700 000 євро: історія компанії «УКР-ВОЛНАТ»

УКР-ВОЛНАТ — підприємство родом з Хмельниччини, є одним з провідних постачальників волоських горіхів, що успішно представило свою продукцію на міжнародній виставці «BIOFACH 2023» у межах Національного павільйону України й уклало контракти на загальну суму 700 000 євро.

Які переваги участі у BIOFACH для компанії?

Найбільша міжнародна виставка органічної продукції «BIOFACH» — можливість для компаній презентувати продукцію власного виробництва для іноземної аудиторії та обговорити останні події й тенденції галузі з міжнародними колегами. Участь у міжнародних виставках стає важливим кроком для компаній, які прагнуть позиціонувати бізнес на глобальному ринку.

«Національні павільйони України на міжнародних виставках, підтримка організацій, а також супровід на заходах дуже допомагають виробникам демонструвати свою продукцію всьому світові, відповідно, залучати нових клієнтів та підтримувати економіку України. Впевнено скажу, що українські підприємці мають дуже великий експортний потенціал, а тому мають активніше брати участь у таких подіях», — зазначив директор компанії Володимир Чуба.

Результати компанії після участі у BIOFACH 2023 в межах Національного павільйону України

На BIOFACH 2023 компанія «УКР-ВОЛНАТ» представляла органічне та бланшоване ядро волоського горіха, що дало змогу підтвердити присутність української компанії на ринку ЄС та заявити про сталий розвиток бізнесу. Бренд також представив свої новинки серед продукції та залучив нових клієнтів з ЄС, налагодив співпрацю з делегаціями, які відвідували стенд. Завдяки участі в заходах виставки підприємство змогло привернути увагу нових потенційних партнерів та споживачів, сприяючи розвитку українського органічного сектору на міжнародному ринку.

«Підготовка до виставки проходила в робочому режимі, якихось несподіванок у нас не виникало, оскільки ми сертифікована органічна компанія, а BIOFACH для нас — профільна виставка. Ми неодноразово брали участь у цьому заході, а тому процес підготовки відточений та зрозумілий», — розповів пан Володимир.

За 4 дні виставки компанії вдалося отримати 127 нових бізнес-контактів та провести переговори із 7 потенційними європейськими партнерами з подальшою можливістю укладання договору. У майбутньому це дасть змогу відкрити більше ринків для співпраці та значно збільшити експорт продукції.

За результатами BIOFACH компанія «УКР-ВОЛНАТ» налагодили партнерську роботу з представниками Німеччини, Австрії, Нідерландів та уклали контракти на загальну суму 700 000 євро.

«Ми отримали дуже позитивний результат та досягли тих цілей, які ставили перед собою. Хочу звернути увагу, що чим частіше компанія бере участь у виставках, тим більше вона підтверджує свою готовність розвивати й масштабувати бізнес. Для УКР-ВОЛНАТ це також був успішний крок у розвитку та підтвердженні своєї присутності», — наголосив директор компанії.

BIOFACH

Він також додав: «Наша компанія давно помітила, що органічна продукція мало представлена у торговельних мережах країни. Ми пов’язуємо це з тим, що, попри попит у населення, супермаркети в Україні виявляють слабку зацікавленість до цієї категорії товарів. Але Україна точно може стати потужним конкурентом на світовому ринку органічної продукції. Тому ми налаштували всі бізнес-процеси так, щоб основою став саме експорт продукції до країн ЄС».

Ключові кроки до глобального успіху

Безперечною та довгостроковою метою компанії є залучення до співпраці масштабних європейських брендів. Участь у виставці дала змогу представити себе великим гравцям, показати, що компанія дійсно виготовляє якісний продукт, а виробництво сертифіковане за європейськими стандартами.

Компанія «УКР-ВОЛНАТ» має статус уповноваженого експортера в Україні та сертифікована за стандартами ЄС, з 2005 року активно співпрацює з компаніями Європейського Союзу. Бізнес запровадив технологію переробки волоського горіха без шкірки, має власну фабрику та щороку успішно проходить контроль якості отримання сертифіката від органу сертифікації органічного виробництва ТОВ «Органік Стандарт», а вся продукція відповідає стандартам ДСТУ та ЄЕК ООН DDP-02.

«Декларуючи високу якість, потрібно її дотримуватися. І це дуже важливий аспект. Великі покупці рідко змінюють своїх постачальників, тому потрібно за них боротися», — сказав Володимир Чуба.

За словами Володимира, участь у міжнародних виставках, наприклад, у BIOFACH 2023, є важливим етапом у розвитку будь-якого експортноорієнтованого підприємства.

Набутий досвід дав змогу сформулювати 4 основні поради для українських підприємців:

  • Збільшуйте свою видимість: міжнародні виставки надають можливість презентувати свій бренд на світовій арені. Це неймовірно важливо для створення іміджу вашої компанії та підвищення її впізнаваності.
  • Ознайомлюйтеся з новими ринками: участь у виставках дає змогу вивчити нові ринки й конкурентний ландшафт. Саме на таких профільних заходах компанія може знайти нових партнерів і клієнтів, які розширять географію експорту продукції.
  • Дізнайтеся про останні тенденції: виставки — це можливість ознайомитися з останніми тенденціями та інноваціями у професійній галузі.
  • Розширюйте мережу контактів: знайомства та співпраця з іншими підприємцями на виставках можуть сприяти цікавим і вигідним партнерствам.

Участь у міжнародних виставках — інвестиція у майбутнє бізнесу. Володимир Чуба підкреслив, що відкритість до нових можливостей та постійне прагнення до розвитку — це ключові складники успіху на міжнародному ринку органічної продукції.

Національний павільйон України на BIOFACH 2023 організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес у партнерстві з Міністерством аграрної політики та продовольства України, громадською спілкою «Органічна Україна», асоціацією «Ягідництво України» та Органічною ініціативою.

Підтримку надають:

  • Європейський Союз та уряд Німеччини через програму міжнародної співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» у партнерстві з німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH;
  • ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Фонду: Італія, Ірландія, Японія, Корея, Люксембург, Швеція, Швейцарія, США, Тайвань Бізнес — Фонд Технічного Співробітництва ЄБРР та Норвегія);
  • Швейцарія в межах швейцарсько-українських програм «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP) та «Органічна торгівля заради розвитку у Східній Європі» (OT4D);
  • Проєкт «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA), який фінансується Федеральним міністерством продовольства та сільського господарства Німеччини.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності