Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Як навчання за програмою «Export Academy 2022» стало ковтком свіжого повітря для компанії «Ecocorn»

Як навчання за програмою «Export Academy 2022» стало ковтком свіжого повітря для компанії «Ecocorn»

Наприкінці 2022 року успішно завершилася пілотна програма «Export Academy 2022» для малих і середніх підприємств, протягом якої досвідчені українські експерти та консультанти допомагали представникам бізнесу розвинути навички з експортної діяльності.

Валерія Кузьменко, засновниця міжнародної компанії Ecocorn, що виробляє екологічний одноразовий біорозкладний посуд та упаковку з полімеру на основі кукурудзяного крохмалю, стала однією з тих, хто обрав навчання з тренерською підтримкою. Програма передбачала зворотний зв’язок від експертів з конкретними рекомендаціями щодо створення експортного плану. Саме такий формат навчання допоміг їй вивести свою компанію на новий рівень.

Як навчання за програмою «Export Academy 2022» стало ковтком свіжого повітря для компанії «Ecocorn»

«Коли почалася повномасштабна війна, це був дуже складний час. Після того, як минув перший шок від подій, прийшло усвідомлення, що потрібно рухатися далі. У мене зʼявилося чітке розуміння, що діяти, як раніше, не вийде», — розповідає Валерія Кузьменко, засновниця міжнародної компанії «Ecocorn».

Звичні схеми роботи зруйнувалися, клієнти закривали бізнес один за одним. Оскільки зімнилося все, компанія потребувала проведення аудиту та створення нової стратегії: умови роботи, ринок, емоційний стан працівників. Необхідно було ухвалювати жорсткі управлінські рішення. Тож навчання за програмою «Export Academy 2022» стало саме тим, що дозволило сконцентруватися на планах і перспективах.

Компанія «Ecocorn» вже мала певний експортний досвід, тому процес навчання дозволив крок за кроком проаналізувати попередній досвід, зробити роботу над помилками та створити стратегічний план розвитку на майбутнє.

У результаті навчання — власна європейська компанія зі складом товару, проєкти в чотирьох європейських країнах (Швеція, Німеччина, Данія, Польща), нові партнери та перспективи розвитку компанії за межі Європи.

Про процес навчання в Export Academy 2022

Один із головних підходів що практикує компанія «Ecocorn», — це ухвалення важливих для компанії рішень спільно, всією командою. Тож навчання власниця проходила разом з командою, що посилило ефект змін.

Як навчання за програмою «Export Academy 2022» стало ковтком свіжого повітря для компанії «Ecocorn»

Export Academy дала змогу по-новому подивитися на продукт, побачити переваги, точки зростання та покращення. Раніше Валерія вибирала нові ринки інтуїтивно чи відповідаючи на запит покупців. Проте під час програми ознайомилася з інструментами, що допомагають правильно вибрати ринок для успішного експорту продукції та оцінити готовність компанії й самого продукту до здійснення експорту.

Оскільки наразі продукт компанії досить новий і унікальний, то було непросто проаналізувати статистику продажів у певній країні чи провести аудит цін конкурентів. Попри виклики під час навчання засновниці Ecocorn вдалося відкрити європейську компанію зі складом власної продукції у центрі Європи. А третій модуль програми допоміг зрозуміти принципи адаптації продукту до вибраного ринку та дав інструменти для коректного ціноутворення.

«Завершивши навчання й озираючись на півроку назад, я не впізнаю своєї компанії. Такі дивовижні зміни відбулися», — Валерія Кузьменко, засновниця міжнародної компанії «Ecocorn».

На сьогодні підприємство має амбітну стратегію щодо виходу на європейський ринок, створення сильного міжнародного бренду та відкриття власного виробництва в Європі!

Проєкт «Export Academy» розроблено Інститутом маркетингу (Естонія) й Офісом з розвитку підприємництва та експорту. Проєкт фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight) та Естонським центром міжнародного розвитку.

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності