Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Складові успіху українського експортера на ринку Китаю

Складові успіху українського експортера на ринку Китаю

У 2020 році 92% від загального обсягу експорту України до Китаю склали лише 5 основних товарних груп:

  • руди та концентрати – 35,2 %;
  • зернові (кукурудза та ячмінь) – 26,1 %;
  • олія (передусім соняшникова) – 15,7 %;
  • вироби з чорних металів – 8,6 %;
  • харчові відходи (макуха та інші тверді залишки – 6,9 %.

Що ж потрібно зробити для диверсифікації українського експорту до Китаю та чого потребує український підприємець на шляху до виходу на даний ринок?

Відповіді на ці питання розкрила радниця директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», координаторка напряму аналітики та стратегії Ольга Гвоздьова у своєму матеріалі для Журналу «Україна-Китай» №2 (22) 2021 року від Української асоціації китаєзнавців.

Ознайомитись з матеріалом експертки можна за посиланням на 46 сторінці номеру:

Завантажити PDF

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності