Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Історія успіху компанії «Apilat»: дарувати казковий настрій в особливий день

Історія успіху компанії «Apilat»: дарувати казковий настрій в особливий день

Експорт – це довга і кропітка робота на перспективу, результати якої реально можна побачити принаймні за рік. Цікавлячись фідбеками випускників освітніх програм Офісу, ми дізнались про досягнення ще однєї учасниці Програми 𝗖𝗿𝗲𝗮𝘁𝗶𝘃𝗲 𝗘𝘅𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗨𝗸𝗿𝗮𝗶𝗻𝗲 𝗣𝗥𝗢 𝟮𝟬𝟭𝟴-𝟮𝟬𝟭𝟵 - Любові Апілат. Вона є співзасновницею компанії «Apilat Wedding», яка була створена у 2012 році, коли дві сестри, Галина і Любов, вирішили змінити формат свого класичного ательє з пошиття одягу і зосередитися на весільних сукнях.

Випускниці Київського національного університету технології та дизайну вже 5 років шили одяг. Аж ось одного разу клієнтка замовила у них весільну сукню і шовкову білизну для ранку нареченої. Ця копітка, ручна і дуже красива робота їх настільки зачарувала, що сестри Апілат вирішили присвятити їй весь свій час.

І з цього все почалося.

Наразі, Apilat щорічно випускають по три колекції весільної білизни сегменту affordable luxury (доступна розкіш) з натурального шовку. Чуттєві та романтичні, грайливі та стримані - всі моделі об'єднує акуратна ручна вишивка, тонка обробка французькими та білизняними швами, а також матеріали виняткової якості.

Любов розповіла, що подала заявку для участі у Програмі, оскільки їй не вистачало практичних знань для розширення експорту. На той момент компанія була маленькою сімейною компанією та мали тільки одного гуртового клієнта. Результати навчання не змусили чекати на себе довго та через рік ми дізналися, що:

«Завдяки тому, що викладачі курсу є людьми з реальним досвідом в експортній діяльності - курс був насиченим та наповненим практичними, корисними порадами. Я дуже вдячна Ану-Малл Наарітс (Anu-Mall Naarits) за поради стосовно того, як підбирати свого партнера за кордом. Тепер ми більш серйозно і відповідально ставимось до цього і сміливіше відмовляємо потенційним партнерам, які нам не підходять і можуть зіпсувати репутацію бренду. Завдяки цьому ми змогли знайти партнера в Іспанії та почати експортувати до Європи.

Також ми відкрили компанію і переорієнтовуємось з роботи ФОП (фізична особа-підприємець) на роботу ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю) - це відкриває ширші горизонти та можливості роботи як з українськими, так з іноземними партнерами і підрядниками. Одним із напрямків, який ми додали, це експорт кінцевому покупцю і зараз налагоджуємо цей процес».

У 2020 компанія Apilat змогла збільшити продажі удвічі та сподівається, що світова пандемічна ситуація не дуже вплине на їх розвиток.

Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту. За підтримки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проєкт з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності