Customize Appearance

Text Size

Letter Spacing

Color

Success Stories

Ветеран заснував бренд спідньої чоловічої білизни

31.01.2024, 11:00
Story Image

Бренд Regata Club зʼявився у 2015 році, коли військовий Олександр Матяш приїхав додому на ротацію. Не знайшовши зручної білизни для себе та побратимів, вирішив створити її сам — так пояснює причину заснування свого бізнесу.

Наразі під цією торговельною маркою шиють не лише білизну, але й інший одяг для чоловіків: худі, світшоти, штани, спортивні костюми. А Олександр Матяш знову боронить Україну у лавах ЗСУ.

 

Життя до війни та служба у війську

До того, як стати військовим, Олександр Матяш працював керівником служби з розвитку проєктів у компанії з продажу техніки, а згодом відкрив власну фірму з виробництва автозапчастин для громадського транспорту. 

На захист України став у 2014 році. Упродовж двох років брав участь у бойових діях на Луганщині та Донеччині у складі добровольчих формувань. 

Коли розпочалося повномасштабне вторгнення, без вагань знову пішов до війська. 

 

Заснування бренду

Бренд чоловічої білизни Regata Club ветеран заснував з товаришем у 2015 році під час ротації. Каже, що ідея створити власне виробництво виникла через брак якісного спіднього одягу для чоловіків на українському ринку.

«Коли не зміг знайти нормальної спідньої білизни, яка б не заважала та ніде не натирала, вирішив зробити її сам», — Олександр Матяш, військовослужбовець, підприємець

Чоловік дуже відповідально ставиться до своєї справи. Особисто затверджує нові моделі, тестує їх на собі та своїх друзях і побратимах. Якщо бачить недоліки — вносить зміни.

 

Розвиток виробництва під час війни

З початком великої війни частину клопотів, повʼязаних із роботою бренду, взяла на себе дружина ветерана Тетяна. 

Жінка розповідає, що в перші місяці після початку повномасштабного вторгнення, багато речей зі складу віддавали військовим — як на підрозділ Олександра, так і в інші батальйони. Значну частину заробітків теж витрачали на потреби війська. 

Попри виклики, подружжя вирішило не лише продовжувати справу, але й масштабувати її. 

Для цього Олександр подав анкету на конкурс «Варто: Золоті руки» від Українського ветеранського фонду. Проєкт став одним із переможців — на розвиток бізнесу ветеран отримав понад 2 500 000 гривень. За ці гроші закупили тканини і нове швейне обладнання — вишивальну та ґудзикову машини. 

 

Поєднання служби з власною справою

Хоча зараз Олександр Матяш служить у лавах ЗСУ, він все одно знаходить час для власної справи. 

«Інші люди ніколи не будуть думати так, як думаю я. А оскільки мій бізнес — це продовження моїх цінностей, я намагаюся його контролювати», — Олександр Матяш, військовослужбовець, підприємець

Він сам веде сторінки бренду в соцмережах, відповідає на запитання клієнтів. 

 

My image

 

Бізнес як спосіб реабілітації ветеранів

За словами Олександра, власна справа допомагає у реабілітації ветеранів. Ведення підприємницької діяльності потребує багато часу і сил, а також є приводом до нових знайомств. Таким чином відбувається адаптація до мирного життя. Саме тому важливо створювати умови, щоб ветерани могли та хотіли розвивати бізнес.