Customize Appearance

Text Size

Letter Spacing

Color

Export

Україна презентує національний павільйон на EXPO 2025 в Японії

img

Презентовано концепцію національного павільйону для Всесвітньої виставки EXPO 2025 в Осаці (Японія). Про це повідомляє Міністерство економіки України.

Під час заходу заступниця міністерки економіки України Тетяна Бережна та посол Японії в Україні Масаші Накагоме розповіли про стратегічне значення представництва України на міжнародних майданчиках та презентували концепцію українського павільйону на Всесвітній виставці в Осаці.

Так, EXPO — це всесвітня виставка, яку проводять щоп'ять років як глобальну платформу для демонстрації інновацій, технологічних досягнень та культурного обміну. 13 квітня в Осаці, Японія, розпочнеться EXPO 2025, яка триватиме до 13 жовтня, присвячена темі «Створення суспільства майбутнього для нашого життя» (Designing Future Society for Our Lives. У виставці братимуть участь 161 країна та 25 міжнародних організацій. Росію не було допущено до участі.

За ініціативи Міністерства економіки України, наша держава представить світові свій погляд на глобальну тему цьогорічної виставки. Завдяки партнерству з Японією,  організатори забезпечили  Україні безкоштовну участь у виставці, надавши місце для павільйону на шість місяців.

Як зазначено, концепція українського павільйону розкриває ідею «Цінності майбутнього: дії понад деклараціями» (Values of Future: Actions Over Declarations). Павільйон матиме форму магазину під назвою «Не для продажу» (Not For Sale), в якому відвідувачі побачать особливі «товари» — цінності українського суспільства, які демонструються не лише словами, а реальними діями українців щодня. Так, шина автомобіля стала символом свободи вибору, що відсилає до героїчних подій Революції Гідності в Україні, а торшер — уособленням права на гідне життя, який нагадує про складні випробування українців під час воєнних дій.

Реалізація проєкту стала можливою завдяки підтримці Уряду Японії і українському бізнесу. 

За інформацією міністерства, у межах павільйону створено простір «Економіка, орієнтована на цінності» (Values Driven Economy), де компанії представлять унікальні артефакти, що розкажуть про їхні досягнення та випробування під час повномасштабної війни.

Також реалізацію ідеї павільйону підтримала Програма розвитку ООН в Україні.

 

Символічним стало проведення пресконференції у Музеї Ханенків, який понад століття тому став місцем культурного діалогу між Україною та Японією. Засновник музею Богдан Ханенко відкрив для себе та київської культурної спільноти багатство японського мистецтва, започаткувавши традицію, яку музейники підтримують і сьогодні. Наразі в Музеї Ханенків зберігається одна з найцінніших та найбільших в Україні колекцій японського мистецтва, що налічує близько 1000 експонатів.