Гранти на створення освітнього XR-контенту у сфері робототехніки

Проєкт MASTER за фінансування Європейського Союзу оголосив набір на другий відкритий грантовий конкурс зі створення освітнього контенту, спрямованого на валідацію технологій у сфері робототехніки з використанням розширеної реальності. Ініціатива спрямована на підтримку розробників XR-рішень, навчальних установ та компаній у впровадженні інноваційних технологій у навчальні програми, сприяння розвитку навичок студентів у технологіях робототехніки та їх застосуванні в реальному виробництві.
Проєкт впроваджуватиметься впродовж 9 місяців у три етапи:
від 1 до 4 місяців — розробка навчального матеріалу
5 місяць — впровадження на платформу MASTER-XR
від 6 до 9 місяців — освітня валідація
Конкурсом передбачено надання технічної допомоги, доступу до XR-платформи та можливості протестувати розробки в реальних умовах. Розмір грантового фінансування у межах ініціативи — до 100 000 євро.
Для кого?
Участі у конкурсі можуть взяти мікроконсорціуми у складі з 2–3 організацій, які відповідають таким критеріям:
Обов’язковий координатор — неприбуткова освітня установа (університет, дослідницький центр або навчальний заклад), що має можливість залучити студентів до тестування XR-контенту.
Малі та середні підприємства — технологічні компанії або стартапи, які можуть розробити або адаптувати XR-контент.
Інші партнери (опційно) — неурядові організації, фонди або великі компанії, які можуть виступати як провайдери викликів (без фінансування).
Усі учасники мають бути зареєстровані в країнах ЄС або асоційованих з програмою Horizon Europe.
Як взяти участь?
Для участі в конкурсі потрібно заповнити аплікаційну форму за посиланням. Дедлайн подання заявок — 12 червня 2025 року.
З додаткових питань можна звертатися за електронною адресою info@master-xr.eu
Ознайомитися з умовами участі та деталями програми можна за посиланням.