01 Червня 2023 17:03
Інфляція та повномасштабна війна росії проти України вплинули на ритейл в Європі.
У 2022 році ритейлери були змушені підвищувати ціни, погоджуватися на нижчу маржу або зменшувати витрати на маркетингову діяльність.
Супермаркети та гіпермаркети втратять частку ринку на користь дискаунтерів у 2023 році, оскільки зниження купівельної спроможності змушує багатьох людей із середнім доходом зменшувати витрати.
Разом з тим найбільшими пріоритетами ритейлерів в наступні 5 років будуть інвестиції в ініціативи сталого розвитку та у нові технології.
Аналітики Офісу з розвитку підприємництва та експорту підготували дослідження, з якого ви дізнаєтесь про кроки, які здійснили ритейлери у відповідь на економічні виклики, а також основні тренди в розвитку ритейл індустрії у наступні 5 років.
Більш детально читайте за посиланням.
Дослідження підготовлене Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
29 Березня 2024 16:11
28 Березня 2024 18:39
28 Березня 2024 17:06
28 Березня 2024 13:02
27 Березня 2024 16:27
27 Березня 2024 10:17
26 Березня 2024 16:56
26 Березня 2024 10:49