Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Оголошено набір за програмою «Fit for Partnership with Germany» для менеджерів на 2023 рік

02 Січня 2023 15:04

Оголошено набір за програмою «Fit for Partnership with Germany» для менеджерів на 2023 рік

Програма «Fit for Partnership with Germany» (далі – Програма) продовжує робити суттєвий внесок у посилення бізнесу та соціально-економічний розвиток регіонів України і залишається дієвим інструментом підтримки двосторонніх економічних відносин між Німеччиною та Україною.

Вона надає можливість керівникам середньої та вищої ланки українських компаній встановити ділові контакти з підприємствами та громадами Німеччини та налагодити з ними довгострокове партнерство.

Для вирішення конкретних завдань двосторонніх економічних відносин Програмою передбачені бізнес-сесії у Німеччині: візити на підприємства, переговори, виставки, безпосереднє спілкування з німецьким бізнесом задля відновлення логістичних ланцюжків, виїздів на майданчики вживаного та нового обладнання, підписання конкретних контрактів.

Програма має прямий вплив на економіку України і сприяє просуванню української продукції та послуг на міжнародних ринках, відновленню ланцюжків постачань, збільшенню обсягів експорту та надходжень валютної виручки до країни, що є вкрай важливим у теперішній ситуації.

Програма складається з двох етапів:

  1. Онлайн-модуль (інтерактивні форми взаємодії). Тривалість — до 6 тижнів (2-3 дні на тиждень по 2-3 години).
  2. «Живий» модуль — двотижнева бізнес-сесія у Німеччині: візити на німецькі підприємства, відвідання виставок, хабів, продовження В2В-переговорів.

Програму для групи конкретної галузі чи напрямку формують за результатами вивчення потреб, цілей, ідей кожного потенційного учасника групи — за два-три тижні до початку сесії.

Фінансові умови участі у Програмі

Участь в онлайн-модулях є безкоштовною.

Витрати, які покриває Програма під час бізнес-сесії у Німеччині:

  • групові поїздки на німецькі підприємства та інші програмні заходи
  • 13 ночівель у тризірковому готелі (або рівноцінне аналогічне розміщення) в Німеччині
  • напівпансіон
  • трансфер з/до вокзалу/автовокзалу/ аеропорту за умови централізованого прибуття/виїзду всієї групи
  • транспортні витрати учасника, пов'язані з поїздкою на індивідуальні зустрічі (автобус або поїзд територією Німеччини)
  • страхування здоров'я від нещасних випадків і цивільної відповідальності під час перебування у Німеччині.

Витрати під час бізнес-сесії у Німеччині, які покривають безпосередньо учасники:

  • міжнародні транспортні витрати (квитки до Німеччини та назад)
  • транспортні витрати в день приїзду/від'їзду в разі, якщо учасник не користується груповим трансфером
  • оплата телефону (в готелі) і мобільного телефону (роумінг)
  • інтернет (WiFi)
  • додаткове харчування, яке не входить до напівпансіону
  • поїздки на таксі
  • оплата паркування та штрафів
  • інші особисті витрати.

Вигода від програми:

  • налагодження комунікації та створення нових ділових зв’язків,
  • пошук нових партнерських контактів,
  • вихід на нові ринки збуту,
  • відновлення та розширення логістичних ланцюжків,
  • просування української продукції та послуг на міжнародних ринках,
  • збільшення обсягів експорту.

Формати груп:

бізнес-сесії за напрямами на 2023 рік.

  • Для менеджерів середньої та вищої ланки сільського господарства та харчової промисловості.

Економічна кооперація у сільському господарстві тахарчовій промисловості

Цільова група

Менеджери середньої та вищої ланки, які представляють підприємства

сільського господарства:

  • виробники та постачальники сільськогосподарської продукції, зокрема на міжнародні ринки
  • виробники та постачальники аграрної еко-продукції, зокрема ті, що здійснюють постачання на закордонні ринки
  • компанії аграрного сектору, що виробляють обладнання та технології для тваринництва, птахівництва, рослинництва, рибного та лісного господарства та первинної переробки сільськогосподарської продукції
  • підприємства, що займаються постачанням, консультуванням сільгоспвиробників та лізингом сільгоспобладнання.

харчової промисловості:

  • виробництво молочної продукції,
  • м'ясної продукції,
  • плодоовочевої продукції,
  • борошномельно-круп'яної продукції,
  • хлібобулочної продукції,
  • кондитерської, масложирової продукції
  • та інші напрями

Підприємства зацікавлені у співпраці з бізнесом Німеччини та налагодженні контактів з виробниками технологічного обладнання харчової промисловості, механізації та автоматизації процесів виробництва, упаковки, зберігання та транспортування продуктів харчування.

Ключові теми програми

Теми, які розглядатимуть під час онлайн-тренінгів та візитів на німецькі підприємства:

  • Тренди у сільському господарстві Німеччини, сільське господарство 4.0
  • Інноваційні рішення та нові технології в аграрному секторі
  • Нові концепції стійкого розвитку сільського господарства та захист навколишнього середовища
  • Сертифікація (органічного) сільськогосподарського виробництва
  • Особливості ведення підприємницької діяльності в Німеччині, заснування компанії в Німеччині
  • Нові ринки збуту, нові партнерські відносини
  • Співпраця з міжнародними постачальниками та клієнтами
  • Особливості участі у міжнародних виставках (зокрема віртуальних)
  • Переорієнтація бізнес-моделі
  • Активна презентація своїх товарів та послуг на німецькому ринку
  • Маркетинг та продажі: розуміння потреб клієнта
  • Управління якістю
  • Безпека в харчовій промисловості та продуктах харчування
  • Екологічний менеджмент на підприємстві
  • Ефективне управління виробничими процесами

  • Для менеджерів середньої та вищої ланки промислових підприємств, інноваційних стартапів, ІТ для Industry 4.0, а також підприємств, що займаються дослідженнями та розробками.

Industry 4.0. Діджиталізація

Цільова група

Менеджери середньої та вищої ланки промислових підприємств; підприємств, що займаються дослідженнями та розробками; інноваційних стартапів; ІТ для Industry 4.0.

Учасники мають власні інноваційні розробки, які можуть представляти інтерес для німецьких партнерів або мають намір впровадити на своїх підприємствах інноваційні німецькі розробки, що ґрунтуються на ідеях та технологіях Industry 4.0.

Учасники можуть представляти будь-яку ланку в ланцюжку створення доданої вартості: дослідження та розробки, виробництво, логістика, послуги, маркетинг та продажі.

Учасники можуть представляти як зрілі компанії, так і просунуті стартапи, які знаходяться на етапах росту / розширення і зацікавлені в масштабуванні бізнесу.

Пріоритетні напрями українських підприємств

  • Діджиталізація підприємств та виробництва (Digital factory, Smart Manufacturing);
  • роботизація на виробництві та в сфері послуг, промислова автоматизація;
  • адитивне виробництво (3D друк);
  • нові матеріали;
  • масова кастомізація;
  • безпілотний транспорт – автомобілі, навантажувачі, літальні апарати, їх застосування, зокрема у промисловості та сільському господарстві;
  • смартфармінг;
  • смартенергоефективність, технології зберігання та передача даних;
  • інтернет речей та послуг;
  • комунікації та зв'язок;
  • робота з інформацією;
  • штучний інтелект;
  • блокчейн.

Ключові теми програми

Теми, які розглядатимуть під час онлайн-тренінгів та візитів на німецькі підприємства:

  • німецька бізнес-культура
  • тренди Industry 4.0 у Німеччині
  • маркетинг нової продукції
  • трансформація компанії: від малого підприємства до глобального гравця на міжнародному ринку
  • пошук нових бізнес-зв’язків
  • підтримка інновацій в Німеччині, бізнес-інкубатори
  • Hight tech ініціативи в Німеччині, підтримка з боку держави
  • співпраця R&D-інституцій та МСБ
  • стартапи к Німеччині, форми кооперації зі стартапами, інвестиції у стартапи
  • підготовка контракту, перевірка контрагента на доброчесність
  • менеджмент міжнародних проєктів

  • Для менеджерів середньої та вищої ланки з організації виробничих процесів, із закупівель, з енергоаудиту, менеджерів-проєктувальників та інших.

Економічна кооперація у сфері будівництва та енергоефективності

Цільова група

Менеджери середньої та вищої ланки, які:

  • відповідають за організацію виробничих процесів;
  • відповідають за закупівлю продукції промислово-технічного призначення та витратних матеріалів для промислового виробництва та будівництва;
  • відповідають за ефективне використання енергетичних ресурсів на підприємстві;
  • проєктують промислові об’єкти та об’єкти громадського призначення;
  • проєктують, будують та санують об'єкти, зокрема як субпідрядники;
  • спеціалізуються на проведенні енергоаудиту;
  • займаються виробництвом, впровадженням та збутом (зокрема на міжнародні ринки) обладнання, матеріалів, технологій та програмного забезпечення для підвищення енергоефективності у промисловості, у спорудах, зокрема з керуючих компаній.

Пріоритетні напрями українських підприємств

  • промислове та цивільне будівництво,
  • архітектура,
  • проєктування,
  • інжиніринг,
  • мережі та комунікації,
  • будівельні матеріали,
  • виробництво вікон, дверей та інше,
  • енергоефективність у промисловості,
  • енергоефективність у будівництві, санації будівель та споруд,
  • альтернативні джерела енергії,
  • водневі ресурси та джерела.

Користь для учасників

Учасники на практиці ознайомляться із застосуванням нових технологій та технічним оснащенням, з постачальниками та виробниками витратних матеріалів, продукції промислово-технічного призначення, а також з сервісними компаніями.

Також учасники познайомляться з технічними стандартами та рішеннями німецької будівельної промисловості, з потенційними бізнес- партнерами з галузі будівництва енергоефективних, а також санації енерговитратних будівель і споруд.

Німецькі компанії продемонструють рішення у сфері підвищення ефективності енергії в різних галузях промисловості та сферах надання послуг.

  • Для керівників середньої та вищої ланки виробничих і переробних підприємств, що займаються питаннями управління відходами. організацій та підприємств сектора утилізації та переробки відходів, компаній, що пропонують послуги у секторі управління відходами або просування та збуту екологічних технологій і систем переробки відходів тощо.

Економічна кооперація у галузі екологічної утилізації відходів

Цільова група

Керівники середньої та вищої ланки:

  • виробничих і переробних підприємств, що займаються питаннями управління відходами (з пріоритетом на скорочення виробничих і технологічних відходів, екологічну утилізацію відходів і переробку вторинної сировини);
  • організацій та підприємств сектора утилізації та переробки відходів, що займаються питаннями збору, сортування та утилізації відходів (побутових, сільськогосподарських і спеціальних, зокрема медичних відходів, небезпечних і отруйних відходів, шламу стічних вод);
  • компаній, що пропонують послуги у секторі управління відходами або просування та збуту екологічних технологій і систем переробки відходів у своїх країнах;
  • підприємств, що займаються збутом вторсировини.

Користь для учасників

В освоєнні вторинної сировини та організації безвідходного виробництва Німеччина відіграє роль першопрохідника. За останні десятиліття у Німеччині сформувалися не тільки інноваційні екологічні технології, а й ефективний сектор управління відходами.

Частка німецьких компаній серед світових виробників обладнання з утилізації та вторинної переробки відходів становить 20%, при цьому 60% всіх систем утилізації з автоматичним сортуванням матеріалів - німецького виробництва. На Німеччину припадає 15% світових патентів на обладнання для переробки відходів. Особливо для промислових підприємств важливу роль відіграє ефективне використання ресурсів, адже від цього безпосередньо залежить комерційний результат і в той же час конкурентоспроможність компанії.

Учасники отримають оглядове уявлення про екологічні технології у секторі переробки відходів Німеччини, включаючи системи збору вторсировини та вилучення корисних матеріалів з відходів. Вони знайомляться з концепціями та рішеннями щодо економічно ефективного сортування відходів. Крім того, програма надає можливість налагодити ділові відносини з німецькими постачальниками відповідних технологій, систем і сервісу, включаючи інженерно-консультаційні послуги.

Програма знайомить з плануванням та організацією управління відходами на німецьких промислових підприємствах, з роботою муніципальних організацій та постачальників екологічних послуг.

  • Для керівників державних та приватних лікувальних закладів, управлінців та представників державних закладів, керівників підприємств, що займаються збутом медичного обладнання, матеріалів, технологій та інших.

Менеджмент у сфері охорони здоров’я

Цільова група

Керівники державних та приватних лікувальних закладів, управлінці та представники державних закладів та органів державного управління, що відповідають за технічне та технологічне забезпечення, оснащення лікувальних закладів, директори (керівники) реабілітаційних закладів, керівники підприємств, що займаються збутом медичного обладнання, матеріалів, технологій та програмного забезпечення, зокрема на закордонні ринки.

Учасники на практиці ознайомляться з різними аспектами управління лікувальними закладами, з тим, як використовуються передові технології та медичне обладнання у роботі німецьких лікувальних закладів. Під час програми передбачені відвідання німецьких підприємств, що пропонують медичну техніку.

Користь для учасників

Учасники отримують можливість:

  • ознайомитися з німецькими лікувальними закладами зсередини: структура закладу, оптимальний склад медичного персоналу, ефективна організація простору, організація роботи з пацієнтами, взаємодія з іншими медичними та страховими установами;
  • безпосередньо ознайомитися з обладнанням, матеріалами та технологіями у німецьких лікувальних закладах та придбати необхідне або «взяти до уваги»;
  • встановити контакти з німецькими лікувальними закладами та знайти надійних партнерів для подальшого професійного спілкування, можливої професійної взаємодії;
  • дізнатися про можливості просунення власних послуг у Німеччині;
  • набути міжкультурних управлінських компетенцій, що допомагають налагодити співпрацю з німецькими компаніями/лікувальними закладами;
  • здобути практичний досвід ведення переговорів з потенційними німецькими партнерами.

Реєстрація

  • Заповніть аплікаційну форму та надішліть її на адресу: olena.lutsenko@giz.de
  • Пройдіть інтерв’ю з представниками програмного бюро (з вами попередньо зв'яжуться для узгодження дати та часу проведення інтерв'ю). Результати інтерв'ю повідомляють протягом двох тижнів від дня його проведення.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності