Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

EXPORT BOOTCAMP: Start&ReStart - II «Інструменти для розвитку експортних продажів»

10 Жовтня 2022 15:20

EXPORT BOOTCAMP: Start&ReStart - II «Інструменти для розвитку експортних продажів»

Український бізнес зазнає величезних збитків внаслідок широкомасштабної війни. За прогнозами, ВВП України у цьому році скоротиться більш ніж на третину. На початку війни свою роботу сповільнили або призупинили 86% вітчизняних компаній. Кожен п’ятий український бізнес вдався до галузевої трансформації: зміни сфери діяльності, або ж виходу на іноземні ринки. 28% українських МСБ, що працюють під час війни, вже розширили свою діяльність на закордонного споживача. Ще 21% планують почати це зробити у майбутньому задля забезпечення подальшого функціонування бізнесу.

Інноваційний центр «Promprylad.Renovation» у партнерстві з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес та Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» оголошують набір учасників на безоплатний тренінг для сектору «Виробництво», який відбудеться 22-23 листопада 2022 року в м. Івано-Франківськ, вул. Української Перемоги, 23.

Програма Export Bootcamp: Start&ReStart враховує проблематику експортерів та сфокусована на трьох ключових питаннях:

  • Спроможність компанії та продукту для відновлення та розбудови експорту під час війни
  • Нові ніші та ринки в умовах швидких змін
  • Пошук покупців та споживачів

До участі у заході запрошуються представники компаній Івано-Франківської області, а також представники компаній, що релокували виробництва до цього регіону.

EXPORT BOOTCAMP: Start&ReStart – це

  • 2 дні навчання офлайн
  • Набір практичних інструментів для розвитку експорту, корисні ресурси
  • Практичні вправи та кейси
  • Панельна дискусія з чинними експортерами та поради щодо розвитку експорту
  • Нетворкінг між організаторами та учасниками заходу

Дізнайтеся, як

  • Розпочати або відновити експорт продукції в умовах воєнного часу
  • Адаптувати експортні стратегії до змін на світовому ринку
  • Просканувати наявність попиту та визначити потенційні ринки
  • Проаналізувати потенційних покупців, скласти профіль та почати процес пошуку

Навчання та практичні вправи дозволять вам дізнатися як розпочати або відновити експорт через 5 основних кроків:

  • Оцінити експортну спроможність компанії, команди та продукту в умовах воєнного часу та обмежень (сировина, логістика, ризики)
  • Переглянути можливості та ніші на наявних ринках
  • Обрати нові ринки, використовуючи ситуацію на світовому ринку
  • Створити торгову пропозицію, яка відповідає потребам та очікуванням потенційного покупця
  • Знайти покупців та партнерів на іноземних ринках

І найголовніше – практичні вправи під час тренінгу, опрацювання матеріалу на прикладах компаній-учасників.

Для кого:

  • компанії МСБ, які втратили експортні ринки, шукають нові можливості або мінімізують ризики на наявних ринках
  • мають спроможність виробляти товар та розвивати експортну діяльність,
  • є виробниками промислових﹡ та споживчих товарів﹡﹡ (виробництво),
  • розташовані в Івано-Франківській області або релокували бізнеси до Івано-Франківської області.

Промислові товари – це матеріали, що використовуються у виробництві інших товарів. Купуються і використовуються для промислового та ділового використання.

﹡﹡ Споживчі товари – це готова НЕхарчова продукція, що використовується для споживання та задоволення людських потреб.

Програма заходу

День 1: Компанія. Продукт. Ринок
10:00-10:10 Привітання від організаторів та партнерів заходу
10:10-10:25 Оцінка експортної спроможності компанії, команди та продукту в умовах воєнного часу та обмежень (сировина, логістика, ризики)
10:25-10:45 Практична вправа — оцінка спроможності, передумови для експорту
10:45-11:30 Вибір та порівняльний аналіз експортних ринків — алгоритм вибору ринків. Класифікація товарів та послуг в міжнародній торгівлі
11:30-12:00 Кава-пауза
12:00-12:20 Пошук ніш та можливостей – санкції та заходи з лібералізації торгівлі для України. Нові інструменти онлайн-аналітики та відстеження змін на світовому ринку
12:20-13:00 Практична вправа — вибір потенційних ринків для експорту товарів та послуг
13:00-14:00 Вимоги ринків – законодавчі, процедури доведення відповідності, документи. Приклади вимог по різним групам товарів. Вимоги до послуг.
14:00-15:00 Обідня перерва
15:00-15:40 Практична вправа — складання переліку вимог. Документи, що потрібні для експорту
15:40-16:00 Питання-відповіді. Підсумки частини 1 навчання
16:00-17:00 «Pro»-сесія:
  •    Зустріч з експортерами регіону (дискусії, поради щодо розвитку експорту)
  •    Пропозиції з боку Офісу з розвитку підприємництва та експорту для учасників заходу
17:00-18:00 Нетворкінг між учасниками заходу
День 2: Покупець. Споживач. Партнер.
10:00-10:20 Основні групи покупців/ клієнтів/ партнерів — аналіз критеріїв прийняття рішення, вимоги покупців/ клієнтів/ партнерів.
10:20-10:50 Інструмент «Мапа подорожі покупця»: чого очікує покупець, як відповідати його потребам та вимогам (споживчі товари vs промисловий сегмент)
10:50-11:30 Практична вправа — Покупець/ клієнт/ партнер. Потреби та вимоги. Мапа подорож
11:30-12:00 Кава-пауза
12:00-12:30 Маркетинг та просування. Аудит власних каналів – що сьогодні працює ефективніше. Як обрати ефективні канали та налагодити контакт з покупцем.
12:30-13:00 Практична вправа — Аудит каналів просування власної компанії
13:00-13:30 Торгова та ціннісна пропозиції. Як зацікавити покупця та зробити продаж
13:30-14:00 Практична вправа — перегляд та адаптація власної ціннісної та торгової пропозиції
14:00-15:00 Обідня перерва
15:00-15:30 Пошук покупців – Де та Як шукати. Як визначити профіль та витрачати менше часу та ресурсів на пошук потенційного покупця
15:30-16:00 Практична вправа — Складання профілю покупця та переліку ресурсів для пошуку
16:00-16:20 Віртуальні заходи – ефективна участь. Покроковий алгоритм: від реєстрації до перемовин. Майданчики для розміщення пропозицій.
16:20-16:45 Практична вправа — Аналіз профілів компаній. Перевірка готовності власного профілю
16:45-17:00 Питання-відповіді. Підсумки.

Тренерка програми: Галина Перепелиця, сертифікована консультантка з питань експорту та відповідності продукції вимогам зовнішніх ринків. Має 18-річний досвід консалтингу в міжнародній торгівлі, підтримці компаній у розвитку та налагодженні експортних операцій.

Реєстрація

Увага! Реєстрація триває до 21 жовтня 2022 (23:59). Кількість учасників заходу обмежена. Учасники будуть відібрані на основі наданої в аплікаційній формі інформації. Максимальна кількість учасників – 25 компаній, з можливістю залучити двох представники від компанії.

Підтвердження вашої участі Ви отримаєте 24 жовтня на вказану в реєстраційній формі електронну пошту. Заявки на участь у заході, отримані після завершення реєстрації, розглядатися не будуть.

Якщо форма відображається некоректно або не відображається взагалі, будь ласка, перейдіть за посиланням.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності