10 Жовтня 2022 15:20
Український бізнес зазнає величезних збитків внаслідок широкомасштабної війни. За прогнозами, ВВП України у цьому році скоротиться більш ніж на третину. На початку війни свою роботу сповільнили або призупинили 86% вітчизняних компаній. Кожен п’ятий український бізнес вдався до галузевої трансформації: зміни сфери діяльності, або ж виходу на іноземні ринки. 28% українських МСБ, що працюють під час війни, вже розширили свою діяльність на закордонного споживача. Ще 21% планують почати це зробити у майбутньому задля забезпечення подальшого функціонування бізнесу.
Інноваційний центр «Promprylad.Renovation» у партнерстві з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес та Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» оголошують набір учасників на безоплатний тренінг для сектору «Виробництво», який відбудеться 22-23 листопада 2022 року в м. Івано-Франківськ, вул. Української Перемоги, 23.
До участі у заході запрошуються представники компаній Івано-Франківської області, а також представники компаній, що релокували виробництва до цього регіону.
І найголовніше – практичні вправи під час тренінгу, опрацювання матеріалу на прикладах компаній-учасників.
﹡ Промислові товари – це матеріали, що використовуються у виробництві інших товарів. Купуються і використовуються для промислового та ділового використання.
﹡﹡ Споживчі товари – це готова НЕхарчова продукція, що використовується для споживання та задоволення людських потреб.
День 1: Компанія. Продукт. Ринок | |
---|---|
10:00-10:10 | Привітання від організаторів та партнерів заходу |
10:10-10:25 | Оцінка експортної спроможності компанії, команди та продукту в умовах воєнного часу та обмежень (сировина, логістика, ризики) |
10:25-10:45 | Практична вправа — оцінка спроможності, передумови для експорту |
10:45-11:30 | Вибір та порівняльний аналіз експортних ринків — алгоритм вибору ринків. Класифікація товарів та послуг в міжнародній торгівлі |
11:30-12:00 | Кава-пауза |
12:00-12:20 | Пошук ніш та можливостей – санкції та заходи з лібералізації торгівлі для України. Нові інструменти онлайн-аналітики та відстеження змін на світовому ринку |
12:20-13:00 | Практична вправа — вибір потенційних ринків для експорту товарів та послуг |
13:00-14:00 | Вимоги ринків – законодавчі, процедури доведення відповідності, документи. Приклади вимог по різним групам товарів. Вимоги до послуг. |
14:00-15:00 | Обідня перерва |
15:00-15:40 | Практична вправа — складання переліку вимог. Документи, що потрібні для експорту |
15:40-16:00 | Питання-відповіді. Підсумки частини 1 навчання | 16:00-17:00 | «Pro»-сесія:
|
17:00-18:00 | Нетворкінг між учасниками заходу |
День 2: Покупець. Споживач. Партнер. | |
10:00-10:20 | Основні групи покупців/ клієнтів/ партнерів — аналіз критеріїв прийняття рішення, вимоги покупців/ клієнтів/ партнерів. |
10:20-10:50 | Інструмент «Мапа подорожі покупця»: чого очікує покупець, як відповідати його потребам та вимогам (споживчі товари vs промисловий сегмент) |
10:50-11:30 | Практична вправа — Покупець/ клієнт/ партнер. Потреби та вимоги. Мапа подорож |
11:30-12:00 | Кава-пауза |
12:00-12:30 | Маркетинг та просування. Аудит власних каналів – що сьогодні працює ефективніше. Як обрати ефективні канали та налагодити контакт з покупцем. |
12:30-13:00 | Практична вправа — Аудит каналів просування власної компанії |
13:00-13:30 | Торгова та ціннісна пропозиції. Як зацікавити покупця та зробити продаж |
13:30-14:00 | Практична вправа — перегляд та адаптація власної ціннісної та торгової пропозиції |
14:00-15:00 | Обідня перерва |
15:00-15:30 | Пошук покупців – Де та Як шукати. Як визначити профіль та витрачати менше часу та ресурсів на пошук потенційного покупця |
15:30-16:00 | Практична вправа — Складання профілю покупця та переліку ресурсів для пошуку |
16:00-16:20 | Віртуальні заходи – ефективна участь. Покроковий алгоритм: від реєстрації до перемовин. Майданчики для розміщення пропозицій. |
16:20-16:45 | Практична вправа — Аналіз профілів компаній. Перевірка готовності власного профілю |
16:45-17:00 | Питання-відповіді. Підсумки. |
Тренерка програми: Галина Перепелиця, сертифікована консультантка з питань експорту та відповідності продукції вимогам зовнішніх ринків. Має 18-річний досвід консалтингу в міжнародній торгівлі, підтримці компаній у розвитку та налагодженні експортних операцій.
Увага! Реєстрація триває до 21 жовтня 2022 (23:59). Кількість учасників заходу обмежена. Учасники будуть відібрані на основі наданої в аплікаційній формі інформації. Максимальна кількість учасників – 25 компаній, з можливістю залучити двох представники від компанії.
Підтвердження вашої участі Ви отримаєте 24 жовтня на вказану в реєстраційній формі електронну пошту. Заявки на участь у заході, отримані після завершення реєстрації, розглядатися не будуть.
Якщо форма відображається некоректно або не відображається взагалі, будь ласка, перейдіть за посиланням.
21 Грудня 2023 13:43
10 Жовтня 2023 10:07
12 Вересня 2023 18:14
05 Вересня 2023 18:07
11 Серпня 2023 16:41
21 Червня 2023 14:03
16 Червня 2023 16:54
15 Червня 2023 15:44