Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Made with bravery — маркетплейс для просування українського експорту

13 Вересня 2022 16:42

Made with bravery — маркетплейс для просування українського експорту

Продуктова ІТ-компанія «EVO» за підтримки компанії «Visa», комунікаційної агенції «Banda» та інформаційного сприяння Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства закордонних справ України, створила маркетплейс речей, зроблених в Україні - Made with bravery.

Його мета — об’єднати у спільноту найкращих українських виробників, популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів. І таким чином сприяти розвитку українського бізнесу та відбудові України.

Проєкт отримав інформаційну підтримку від Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту і національного проєкту Дія.Бізнес. Логістичний партнер проєкту — Укрпошта, яка забезпечує доставку за кордон.

«Маркетплейс «Made with Bravery» — прекрасна можливість показати круті товари та продукти українських компаній широкому загалу. Україна має сміливих підприємців та першокласні бренди, про які повинен знати весь світ. Ця платформа дозволить бізнесу масштабуватися та знаходити нових клієнтів. А це прибуток, робочі місця, можливість донатити та тримати економіку України на стабільному рівні. До того ж це ще одна можливість для людей з інших країн дізнатися про українське та підтримати нас», — коментує Михайло Федоров, віцепрем'єр-міністр — міністр цифрової трансформації України.

На маркетплейсі представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися.

Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряють під час реєстрації. Зокрема, торгувати на маркетплейсі може виключно суб`єкт підприємницької діяльності, який зарекомендував себе на ринку України як виробник товарів високої якості. Найперше йдеться про бренди, що представлені у соціальних мережах, мають гарні фото та опис товару. Також у пріоритеті — автори унікальних автентичних речей. Приєднатися до спільноти виробників Made with bravery можна за посиланням.

5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзинговій платформі «United24». Спеціальна комісія платформи спрямовує дані кошти на актуальні на той момент програми з відбудови України. Крім того, при оплаті карткою Visa додатково ще 5% від вартості покупки також перераховуються United24 на підтримку відбудови держави.

Згідно з даними Київської школи економіки, загальна сума прямих збитків інфраструктури сягає $114.5 млрд. Тому підтримка відбудови країни є дуже актуальною, адже вимагає значних коштів. Кожна покупка на Made with bravery — цеглинка у «нових стінах» України. Саме ця ідея стала основою першої комунікаційної кампанії Made with bravery.

Доставку придбаних товарів здійснює національний оператор поштового зв’язку «Укрпошта». Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора. Більше деталей можна знайти на сайті Укрпошти.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності