11 Січня 2022 13:06
Навчання за освітньою програмою для експортних консультантів «Train the Trainers 2.0» продовжується вже четвертий місяць. Наприкінці грудня 2021 року завершився третій модуль Програми, присвячений діджитал-інструментам в експортній діяльності.
Тренером модулю став Артем Данільянц - діджитал-маркетолог з понад 15-річним досвідом у створенні, розробці та просуванні міжнародних вебсервісів, продуктів і технологій, планування та впровадження цифрових сервісів.
Він створював власні інформаційні портали без бюджету, але з сотнями тисяч підписників, розвивав багато компаній від статусу стартапа до великих гравців ринку за допомогою цифрових рішень та інструментів. Артем працював з компаніями з Фінляндії, Росії та Північної Америки. Зараз у нього є власний бізнес з офісами в Естонії, Україні та Росії, він називає себе «прискорювачем зростання» і «серійним» підприємцем, і найбільше любить спостерігати за зростанням і успіхом компанії.
Так, за менторства Артема, у третьому модулі учасники Програми вчились використовувати діджитал-інструменти для просування власних експортних послуг онлайн.
У рамках експортних навичок учасники навчились:
У рамках консалтингових навичок учасники навчились:
Нагадаємо що навчання має змагальну складову і за результатами кожного модуля визначається команда-переможець.
Так, найкращою командою третього модуля програми «Train the Trainers 2.0» стала команда №6 з Львівщини. За перемогу у модулі учасники команди отримали примірники книги «Цифровий брендинг. Повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань» та яблучні чіпси від смачних партнерів «Newtones Apple Chips».
Вітаємо команду зі Львова з перемогою!
І наостанок ділимось фідбеком учасників Програми про третій модуль:
«Така інформація про цифровий маркетинг та використання інструментів, з одного боку, дуже корисна та дуже цікава, а з іншого — потрібно набагато більше часу, щоб навчитися цьому, щоб стати фахівцем. Тому моє рішення на майбутнє - вчитися на більш високому рівні», - Ігор Кузів, команда Львівського регіону
«Перш за все, на початку навчання, я думала, що мій мозок закипить від великої кількості нової інформації. Артем чітко подав інформацію, намагаючись не перевантажувати нас і пояснювати прикладами. Круто! Це було важко. Потроху всі знання почали впорядковуватися. Ми поділилися між командою домашнім завданням. Мені поставили завдання - створити цільову сторінку. І зрештою я зрозуміла, скільки вебаналітики він потребує та використовує. Дуже корисно для нових знань. Miro, Tilda і Google Trends – це інструменти, якими я буду користуватися надалі. Дякуємо команді, організаторам та Артему!», - Юлія Олімпійюк, команда Волинського регіону.
«Поки що це був найбільш захоплюючий, корисний і практичний модуль. Наші результати зацікавили компанії-замовників. Приємно усвідомлювати, як від модуля до модуля «складаються пазли». Також можу відзначити чудову атмосферу в команді», - Олена Поперечна, команда Житомирського та Вінницького регіонів.
Програма розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Результати навчання у модулі № 1 можна знайти за цим посиланням.
Результати навчання у модулі № 2 можна знайти за цим посиланням.
Детальніше ознайомитись з Програмою можна за посиланням.
22 Березня 2024 10:02
15 Березня 2024 10:02
08 Березня 2024 10:02
01 Березня 2024 10:02
23 Лютого 2024 10:02
16 Лютого 2024 10:02
09 Лютого 2024 10:02
02 Лютого 2024 10:02