Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Глобальні тренди в споживанні снеків: результати вебінару

22 Листопада 2021 13:55

Глобальні тренди в споживанні снеків: результати вебінару

Протягом останніх років спостерігається активне формування та розвиток сектору снеків. Так, у 2020 році світовий ринок легких перекусів сягнув 427 млрд. доларів США, і за прогнозами, до 2026 року він зросте до 732,6 мільярда доларів.

Задля розуміння особливостей глобального тренду споживання снеків, Офіс з розвитку підприємництва та експорту за підтримки Програми USAID Конкурентоспроможна економіка України організували вебінар з експертами аналітичного агентства Mintel. До онлайн-заходу долучилися 65 учасників (49 компаній малого та середнього бізнесу).

Що варто пам’ятати, щоб стати успішним в секторі снеків?

  • сектор снеків є доволі широким і може покривати різні категорії: шоколад, випічка, сухофрукти та горіхи, протеїнові батончики і зернові сніданки, йогурти, сирні і м'ясні закуски;
  • COVID-19 вплинув на сектор: головним довгостроковим фокусом для виробників легких перекусів мають стати снеки, які споживаються вдома.
  • тренд «On-the-go» («на ходу») також може посилити актуальність, однак виробникам треба підкреслювати не тільки зручність використання, але й контроль за порціями та гігієнічність;
  • щоб бути конкурентоспроможними, компанії повинні зосередитися на інноваційних смаках і додаткових перевагах снеків, таких як підвищення енергії, підтримка імунітету та зняття стресу;
  • смак як пріоритет: частина споживачів вважають за краще їсти менше закусок, які їм подобаються, ніж перейти на більш здорові закуски, які не смачні;
  • фокусуючись на молодих споживачах, варто використовувати яскраві та інноваційні продукти, рослинні інгредієнти та екологічність.

Вебінар організовано ДУ “Офіс з розвитку підприємництва та експорту” спільно з міжнародним агентством Мінтел за підтримки Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України”.

Mintel є провідним у світі агентством з ринкових досліджень, яке працює з 1972 року, зосереджуючись на аналізі споживачів, ринків, нових продуктів та конкурентного середовища.

Програма USAID “Конкурентоспроможна економіка України” (Програма USAID КЕУ) підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності