10 Листопада 2021 11:02
Розпочався новий європейський проєкт «Step-in», що передбачає менторство, навчання та B2B-зустрічі для представників текстильної галузі українських та італійських текстильних компаній.
Основною метою проєкту є сталий економічний розвиток, підвищення гендерної рівності та створення нових робочих місць у компаніях-учасницях проекту. «Step-in» фінансується Eurochambres у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу, що реалізовується Unioncamere del Veneto (Італія) та Інститутом регіонального розвитку (Україна) за підтримки Informest Consulting.
Проєкт буде діяти до березня 2022 року та має на меті створити стабільні, довготривалі відносини між італійськими та українськими МСП у фешн-індустрії, якими керують молоді підприємці, підприємці та компанії, що працюють у сільській місцевості, допомагаючи їм на різних етапах налагодження партнерства.
У рамках проєкту «SteP-in» представники текстильної галузі отримають можливість розвивати навички, необхідні для роботи на міжнародних ринках. Також передбачені тренерські сесії для МСП, заплановані на 29, 30 листопада та 1 грудня 2021 року; триденні зустрічі у форматі B2B в Італії з 17 до 19 січня 2022 року; триденні B2B-зустрічі в Україні з 2 до 4 лютого 2022 року.
«Текстильна промисловість – це динамічна галузь, яка завжди керується новими тенденціями, інноваціями та розробками. За статистикою, до пандемії в Україні працювало понад 2,3 тис. малих і середніх підприємств легкої промисловості, на яких було задіяно близько 85 тис. працівників. Річні обсяги виготовленої ними продукції досягали 22 млрд грн. Тільки за минулий рік галузь орієнтовно втратила до 20 тис. робочих місць. Особливо сильно постраждали бренди, у яких є свій рітейл. Зважаючи на високі ризики та дуже низьку активність наших підприємств у комунікації з іноземними компаніями, замовлення концентруються у посередників. Отже, прибуток підприємств напряму залежить від їхньої активності, кола спілкування та вміння організувати операційний процес. Тому надзвичайно важливо допомагати українським компаніям текстильної галузі налагоджувати партнерства з європейськими компаніями, що в майбутньому може сприяти створенню нових продуктів чи послуг» - наголосили організатори онлайн-зустрічі зі стейкхолдерами в Україні, що відбулася 27 жовтня 2021 року на платформі ZOOM.
Якщо ви представляєте текстильну компанію, яка має потенціал та планує виходити на європейські ринки, чи вже ефективно експортуєте до європейських країн, але мрієте знайти ще партнерів в Італії, то не пропустіть шанс та реєструйтеся за посиланням.
19 Квітня 2024 10:01
12 Квітня 2024 10:02
05 Квітня 2024 10:02
29 Березня 2024 10:02
22 Березня 2024 10:02
15 Березня 2024 10:02
08 Березня 2024 10:02
01 Березня 2024 10:02