Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Презентація результатів дослідження Ukrainian Business Index

19 Лютого 2021 18:30

Презентація результатів дослідження Ukrainian Business Index

У п’ятницю, 19 лютого, у Клубі Кабінету Міністрів України відбулась презентація результатів досліджень Ukrainian Business Index. UBI – це системне опитування власників, керівників малого та середнього бізнесу, яке проводилось з метою виявлення впливу наслідків економічної кризи, пандемії COVID-19 та очікувань на 2021 року.

Відкрив захід Віце-прем'єр-міністр України - міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров. Презентували результати дослідження Наталія Микольська – засновниця SheExports, Центру TRADE+, голова наглядової ради TechUkraine, Андрій Длігач – генеральний директор групи компаній Advanter Group, та Євгенія Близнюк - засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research.

Також до обговорення трьох хвиль досліджень долучилась заступниця міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан, директорка Офісу з просування експорту Тетяна Міськова, перша заступниця міністра закордонних справ України Еміне Джапарова та керівник проекту «Підтримка рамкових умов для торгівлі в Україні» Бенджамін Клінгер.

Директорка Офісу з просування експорту Тетяна Міськова у своєму виступі підкреслила, що проведене дослідження по суті є першим системним дослідженням в Україні впливу наслідків Covid-19 на бізнес. Результати опитування показали, що експортери є більш витривалими та підготовленими до криз, однак і вони потребують державної підтримки. Отримані результати дають змогу також спланувати необхідну підтримку для бізнесу від державних органів.

«Ми підтримуємо продовження проведення періодичних дослідження з метою як планування державної політики щодо підтримки бізнесу, так і аналізу реалізації існуючих програм, таких як Державна програма з підтримки економіки http://surl.li/lswb», - резюмувала очільниця Офісу.

EPO дякує за реалізацію дослідження платформі SheExports, дослідницькій компанії Gradus Research, аналітичному центру Advanter Group та німецькій федеральній компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та їх проєкту «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію ЄС – Україна у сфері торгівлі», в рамках якого проводилось дослідження.

Ваш браузер не підтримує PDF. Будь ласка, завантажте файл, щоб переглянути його: Завантажити PDF.


Завантажити презентацію

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності