Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції

Подкасти про вихід на зовнішні ринки: Start Global Insights

15 Грудня 2022 13:58

Подкасти про вихід на зовнішні ринки: Start Global Insights

Платформа з просування українського малого та середнього бізнесу за кордоном «Do Business With Ukrainians» запустила серію подкастів для українських компаній, що прагнуть вийти на міжнародний ринок – Start Global Insights.

Серія епізодів подкасту допоможе знайти відповіді на питання:

  • Як правильно вибрати фокус-ринки?

  • Як дослідити нові ринки?

  • Як знайти надійного місцевого партнера та розпочати продажі?

  • Як налаштувати маркетинг?

Також експерти розкривають секрети та інсайти, що допоможуть українським експортерам опанувати нові ринки та краще зрозуміти потреби іноземного покупця.

Ведучий подкасту, Дмитро Швець - експерт з розробки стратегій виходу на міжнародні ринки. Директор компанії «Start Global» та керівник міжнародного напрямку волонтерської платформи «Do business with Ukrainians».

Гості подкастів - експерти з різних країн, які знаються на бізнес-культурі, особливостях ринків та українські експортери з системним досвідом виходу на міжнародні ринки.

Формат подкасту особливо підходить для зайнятих людей і надає можливість вчитися в будь-якому місці й будь-який час не відволікаючись від основних справ.

Послухати подкасти можна за посиланням або на Youtube-каналі.

Епізоди подкасту у вільному доступі:

Вихід на шведський ринок. Секрети та інсайти місцевого експерта

Гість: Йохан Густафссон, шведський підприємець і спеціаліст з розвитку бізнесу.

  • Що потрібно знати перед виходом на ринок Швеції
  • Чому довіра так важлива для міжнародних B2B-продажів
  • Переговори з потенційними клієнтами у Швеції
  • Чому Швеція по-своєму корумпована країна

Дивовижний досвід та стійкість інноваційного українського виробника опалювальних систем. Історія одного експортера

Гість: Владислав Сушко - співвласник українського виробника інноваційних систем опалення «Hybro Technologies».

  • Що потрібно для виходу на міжнародний ринок
  • Які основні перешкоди зустрічаються на шляху експортерів
  • Що важливо зробити перед налагодженням партнерств з міжнародними клієнтами
  • Чому важливо вивчити нові ринки перш, ніж розпочати експортувати

Вихід на естонський ринок. Секрети та інсайти місцевого експерта

Гість: Ееро Ерастус - експерт, підприємець та інвестор, який має багаторічний досвід продажів в Естонії та Східній Європі.

  • Що потрібно зробити перед розмовою з потенційними естонськими клієнтами
  • Чому Естонія – це гарна ідея для перших кроків щодо експорту до ЄС
  • Хто може бути гарним джерелом інформації про естонський ринок

Управління клієнтським досвідом в Естонії. Як зрозуміти естонських клієнтів

Гість: Андрус Котрі - експерт з клієнтського досвіду з Естонії. Має понад 10 років досвід розуміння клієнтів у всіх країнах Балтії, зокрема в Естонії та 17-річний досвід міжнародного бізнесу в Східній, Північній і Південній Європі.

  • Що таке управління клієнтським досвідом і чому це важливо для бізнесу
  • З чого варто починати масштабування бізнесу
  • Наскільки відрізняється попит в Естонії та інших країнах
  • Чому потрібно адаптувати УТП до місцевого ринку
  • Як зрозуміти потреби місцевих клієнтів і відчути ринок, дослідження ринку

Історія фінських тролів. Як фінські компанії роблять міжнародний бізнес і як продавати до Фінляндії

Гість: Топі Паананен - генеральний директор і підприємець фінської будівельної компанії «Peikko Group», що має 20 років досвіду глобального розвитку бізнесу.

  • Як міжнародні ринки можуть збільшити ваш дохід з десятків мільйонів до сотень мільйонів
  • Чому довіра є одним із найважливіших питань у веденні бізнесу з фінами
  • Чому виходити відразу на ринки кількох країн – погана ідея
  • Що потрібно знати перед переговорами з фінами

Як почати експорт. Дорожня карта виходу на міжнародні ринки

Спікер: ведучий подкасту - Дмитро Швець. Тема – які кроки слід зробити експортерам, щоб розширити свої продажі на нові ринки.

Експорт до Польщі

Гість: Кароліна Янік - власниця та генеральний директор компанії «Personal PR», найбільшого інтегрованого комунікаційного агентства у Померанії, в Польщі, та викладачка Гданського університету. Має 20-річний досвід роботи в маркетингових комунікаціях.

  • Яка дорожня карта виходу на ринок Польщі
  • Які найбільші помилки роблять міжнародні компанії під час виходу на ринок
  • Як домовитись про публікації у місцевих ЗМІ
  • Як отримати інсайти від потенційних клієнтів
  • Чи важливо знати польську для локальних продажів

Українські електровелосипеди для ринку США. Історія одного експортера

Гість: Даніель Тонкопі - генеральний директор і засновник унікального українського виробника електровелосипедів «Delfast».

  • Як продавати у США
  • Яка роль PR і маркетингу в міжнародній експансії
  • Як найкраще зрозуміти місцеві ринки

Румунія. Аналізуємо ринок

Гість: Ромулюсом Опріка - керуючий партнер агентства маркетингових досліджень «BrandBerry». Має понад 20 досвіду роботи в галузі маркетингових досліджень та маркетингових консультацій у Румунії.

  • Де шукати інформацію про ринок Румунії
  • Як знайти румунських партнерів
  • Де перевірити надійність потенційних партнерів у Румунії
  • Як вести переговори в Румунії

Продаж ІТ до Німеччини

Гість: Крістофер Коул- старший віцепрезидент з питань регіону EMEA в LeanIX, названого Deloitte однією з найбільш швидкозростаючих технологічних компаній. Має великий досвід роботи в багатьох країнах.

  • Як генерувати ліди у Німеччині
  • Що потрібно знати про культуру ведення бізнесу в Німеччині
  • Яка стадія продажу забирає найбільше часу
  • Наскільки важливо говорити німецькою
  • Чому німці настільки ретельно ухвалюють рішення
  • Яка роль маркетингу в В2В-продажах

Новини за темою

Продовжуючи відвідування веб-сайту, Ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності